• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Klassåterträff

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026
Igår hade vi en klassåterträff från grundskolan, vi gick i 7B, 1971,
de flesta hade gått i samm klass från 2:an

Skulle man känna igen varandra efter 37 år? Vissa var det inte helt lätt att identifiera, men under kvällens gång när man tittat på gamla klassfoton så kom alla på plats.
Vart hade man tagit vägen? och vad blev det av en? Vi hade en riktigt kul helkväll, och kommer garanterat att träffas igen.

Det var ingen som var medlem i Husbilsklubben.se, så tydligen inte den klassen som skulle gilla husbil.

Har ni andra träffat era gamla klasskamrater från skolan ?
Och, kanske träffat gamla kompisar i klubben?

F

F.d. 25057

Guest
Sv: Klassåterträff

Vi ska ha en klassträff på Lördag 16/10 i Sollentuna vi var klasskamrater upp till 4e klass sen gick många över till läroverk osv. Vi var 28 elever ,tyvärr har 3 fallit ifrån ,1 bor i LasVegas, men 23 st ska komma. Ska bli mkt. kul och intressant då vi alla fyller 70 nästa år.
Guy

F

F.d. 25038

Guest

Hej var själv på klassträff för ett tag sen men tyckte det var alldeles för mycket föräldrar och lärare där, skratt, va bara det att man trodde att man inte
hade blivit äldre själv men det var jätteroligt å återse de som dök upp.

smålänningen

HBK Medlem
Kommun
Älmhult
HBK-Nr
1442
Medlemskap
2025

Var ett tag sen man träffades, alltid roligt att återse gamla vänner. Förstår dock inte hur de har kunnat bli så gamla, Måste ha levt ett mycket hårdare liv än mig då jag fortfarande ser ut som sjutton:p:twitcy:.

H

hianders

Guest

Efter studentexamen 1967 i Uppsala hade vi träffar vid 1, 10, 25, 30 och nu senast vid 40 år efter examensdagen i maj. När vi hade 25 skickade vi ut ett papper till alla som man fick fylla i med aktuellt foto och ett foto fr skolfotot och beskriva lite vad som hänt under åren, bästa skolminnet etc. Sen kopierade vi ett ex av alla inkomna svar (ca 90) till alla som deltog i träffen, ca 100 med påföljd att vi nästan saboterade Slotts (senapsfabriken) alla kopieringsmaskiner. Mycket trevligt att ha i alla fall, denna katalog. Vid senaste träffen var vi nog ca 70 personer och många hade då blivit pensionärer av olika slag men de flesta gick ju att känna igen. Det blir nog ingen mer träff tror jag men det var trevliga de som var!

Inger/fru hianders

Toppen