• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Klar för avfärd

Libom

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
1345
Medlemskap
2026
Sv: Klar för avfärd

Hej..

Läser att du åker på din 11 fricamping-vinter till Spanien.. Tacksam om du vill ge ngt tips hur/var man fricampar i Spanien under vinterhalvåret.
Önskar dig på alla sätt lycka till på resan..

Tack på förhand.
Mvh
Libom

Senast ändrad:
F

F.d. 25023

Guest

Lycka till! Hoppas att behandlingarna har gett en bra effekt och att du mår bra!

Snart följer vi föhoppningsvist efter, jag har nu fått 6 behandlingar under hösten och skall få två eller tre till, den sista förhoppningsvist precis efter julen. Bilen och vi väntar otåligt..

hälsning och trevlig resa även i år
jyrki

Ingemar Eriksson

FD HBK Medlem
Kommun
Askersund
HBK-Nr
234
Medlemskap
2022

Illåsen! God bättring önskar vi dig! Förstår att du ser fram emot att kunna åka ner till Spanien igen! Lycka till och kör försiktigt!

Anita och Jyrki! Vi har saknat er härnere! Inte bara er två, utan även Freddie. Krya på dig Jyrki, så kan vi dricka en kopp kaffe i skuggan av palmerna även i år! Trevlig resa önskar vi!

Inger och Ingemar

F

F.d. 8126

Guest

Hej!
Vill naturligtvis ansluta mig till de andra som önskar dig lycka till med ditt tillfrisknande. Det är ju det viktigaste.
Men om vi håller oss till de mindre viktiga - hur gör man för att stå gratis?
Åker ni iväg och tömmer eller finns det fasciliteter på plats som är gratis?
Det är en allmän fråga från mig - förutom i Sverige där jag nog klarar mig ganska bra.
Vi ses inte i Spanien men kanske någon annan stans utan att känna igen varandra.

Toppen