• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Klåånk i brevlådan!

Hannibal

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
308
Medlemskap
2030
Nu kom postens gulabil och levererade 2012 ACSI böcker, ja de är två st för 2012.

Så när julmagen är spänd och kroppen däst, blir det utmärkt att bläddra och drömma vad som sommaren kan bjuda på nästa år.
Vi tänker" jula iväg tidigt nästa år, ja innan midsommarn.
:santa1:God jul :santa-3-icon:
Stephan

BabsanoKent

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
1169
Medlemskap
2025
Sv: Klåånk i brevlådan!

Vi väntar på vår bok och kort. Eftersom vi åker till Spanien och Portugal första dagarna i januari är det inte många dagar att vinka på....

/Barbro och Kent

husbilar

FD HBK Medlem
Kommun
Vingåker
HBK-Nr
5348
Medlemskap
2021

Böckerna kom till mig 14 december. Jag beställde och betalade dem hos Caravan Club under Elmiamässan i höstas.

alinkan

FD HBK Medlem
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
4865
Medlemskap
2021

Kommer Acsi-böckerna automatiskt om man beställde 2011 eller ska man beställa varje år????
:santa-5-icon::santa-5-icon::santa-5-icon:
"linkan"
solen och vindarnas ö

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Tänkt på att det finns två varianter av ACSI!

Den ena ACSI Camping omfattar alla deras anslutna platser, medan den andra ACSI-card endast omfattar de platser som garanterar lägre priser under lågsäsong, 12, 14 eller 16 Euro. Säljes i Sverige via: Caravanshopen, man behöver ej vara medlem i CC.

acsi2012.jpg

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Idag hände något märkligt! Med posten kom ACSI-katalogerna inkl. kortet utan att jag beställt dem, än mindre betalat för dem! Förmodligen skrämde jag upp dem rejält förra året, när det dröjde så länge att få dem skickade till Santa Pola, att de inte tordes annat! Jag minns att jag skrev något om jag var mycket upprörd och att jag var en flitig skribent på HBK så det kan vara det som fällde avgörandet.

:ball-icon:
Tack så mycket ACSI för den julklappen! :santa1:

Jappe

Senast ändrad:
F

F.d. 55338

Guest

VARFÖR, läggs inte utgivningen om till juni/juli så man slipper bli sur/arg som Jappe!!! Vi som åker utomlands hamnar ju i en mellanperiod, tack vare att ACSI har sin brytperiod i årsskiftet m.a.o. så kräver JAG o kanske FLERA att det ändras till HALVÅRSSKIFTET (EX. Juni/Juli) Ha det så bra från en SURGUBBE som önskar alla en GOD JUL o ETT GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!:santa-2-icon::santa1:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Vi surgubbar ska hålla ihop men eftersom ACSI ger ut årsböcker så gäller det att göra innehållet så uppdaterat som möjligt och därför sker utgivningen sent på året. Det blir upp till envar att ordna åtkomsten till dessa böcker på eget vis kanske via släktingar hemmavid om man är på resa i Europa. Någonstans stannar man väl tillräckligt länge för att kunna hämta böckerna på någon lämplig adress!

Jag gillar ACSI! :santa-3-icon::santa-3-icon: GOD JUL, ALLA!

Jappe

Senast ändrad:
Toppen