• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kivik äppelmarknad.

Thomas

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
3344
Medlemskap
2024
Sv: Kivik äppelmarknad.

Jag är inte alls avundsjuk, har en helg arbetande fru som jobbar denna helg.
Hälsningar Annki o Thomas

Birglas

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
1672
Medlemskap
2025

Tack för en härlig helg och ett fantastisk arrangemang. Tyvärr var ni inte "hemma" när vi åkte på förmiddagen idag.

Birgitta och Lars-Åke

F

F.d. 55328

Guest

Detta var vår första husbilsträff. Fantastisk både jag och Kristina (hon som ger mig mat) trivdes. Lilla vovven är helt utslagen efter att försökt få husse att nattvandrat tre nätter i rad. Tydligen var det några söta vov flickor som löpte och borde uppvaktas. Fantastisk att det kom en flicka varje morgon och sålde bröd så även jag som inte äter äpplen fick lite i mig. När hotet om att få dricka kallt kaffe var överhängande kom en hel bil med gasol och löste problemet. Att sedan grannen förhöjde kaffesmaken med lite tillsatser och dessutom bjöd på ål gjorde lördagkvällen till ett minne för livet. Hoppas att alla ni som var där hade lika roligt.

Toppen