• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kistamässan

F

F.d. 55350

Guest
Vi vill tacka alla trevliga och positiva medlemmar som besökte oss på mässan och även hälsa de nya medlemmarna välkomna till klubben. Vi som har jobbat med försäkringarna från Folksam har fått många bra frågor och många diskussioner som har varit positiva. Vi vill också tacka Bo och Farmor Anita, Preben och Ulla, Carina och Gunnar för dessa trevliga dagar som varit på mässan.

F

F.d. 2591

Guest
Sv: Kistamässan

Ja det blir ju i runda slängar 700001:- kronor
Stig.B.

Bo 369

FD HBK Medlem
Kommun
Klippan
HBK-Nr
369
Medlemskap
2021

Nu är vi hemma från en mycket trevlig Kista mässa. Vi möte många personer och företagare, som hade och har en positiv inställning till Husbilsklubben.se. Det blev 54 nya medlemmar under mässan. Många som redan är medlemmar kom och pratade om klubben och vilken fin och bra klubb de var medlemmar i. De beklagade dock, att det var cirka en handfull, som gjorde vad de kunde för att ställa till bråk, som de uppfattade det.

Den utställningsplats vi tilldelats var helt perfekt. Även om det var någon på en annan sida som påstod att vi stod gömda. Jag tvivlar starkt att vederbörande varit på plats.

Vi var åtta medlemmmar Ulla, Preben, Carina, Gunnar, Carina, Henrik, Anita och undertecknad. Jag vill tacka dessa medlemmar för mycket trevliga dagaer på Kista Mässan.

Vi fick mycket fin kontakt med flera företag som önskade annonsera på vår sida.

Bo

Egil 84

HBK Medlem
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
84
Medlemskap
2026

Vi vill också tacka er som ställde upp för HBK på Kista mässan, ni gjorde ett bra jobb. När vi besökte montern var där fullt med folk och mycket trevliga samtal hördes. Montern var stor och lätt att hitta ( bra plats Ni fått).

Ni som blev nya medlemmar i samband med mässan vill Vi önska välkomna
till klubben och vi hoppas att få möta "gamla" som nya HBK;are ute på vägarna i sommar. Ser framemot en trevlig husbilssommar.

Egil & Gunilla

Toppen