• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kista mässan 2016

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025
Sv: Kista mässan .

Var på mässan igår och stannade till i HK-montern vid två herrar som satt o pratade vid ett bord. Bägge med HK skjortor på sig. Här är jag medlem sa jag och de svarade med jaha ja och såg mest irriterade ut över avbrottet så jag gick vidare.
Kändes lite snopet, men blev väl bemött i MHCS monter i vart fall.
Kändes som sagt inte bra. Hoppas det var tillfälligt avbrott av kommunikation med mässbesökare.
Jag missförstår kanske ditt inlägg, men jag tycker du låter gnällig, oavsett vilken monter du besökte. !

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Kista mässan .

Jag missförstår kanske ditt inlägg, men jag tycker du låter gnällig, oavsett vilken monter du besökte. !

Gnällig? Om det varit en icke medlem hur hade det gått då?
Tycker man borde få uttrycka sig utan att kallas för gnällig.

Själv upplevde jag gubbarna som mycket trevliga trots att jag inte talade med dom.

/Pelle

Chippen

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2029
Sv: Kista mässan 2016

ÄNTLIGEN, ska gå på min första husbilsmässa imorgon, längtar!

Inte för att jag vet hur man ska bete sig, men det visar sig!
För att ni ska känna igen oss när vi besöker er montern: Om ni ser en stor stark kille som dricker svart kaffe som dessutom har mycket muskler och tatueringar samt cowboyhatt, tillsammans med en supertränad tjej med mycket örhängen lite här och där, iklädd kortkort och läderjacka, då är det inte oss ni ser. Jag vill nämligen ha mjölk i kaffet;)

Mvh/Chippen

Precis när vi kom idag till foajén upptäckte jag i ögonvrån att det var en herre i cowboyhatt som också skulle in på mässan. Aj jäklar, nu tror ni säkert att det är Chippen, hahaha.

Hursomhelst, vi passerade iallafall husbilsklubbens monter vid 3 gånger, vid ett tillfälle stod det en herre och sökte efter potentiellt nya medlemmar en meter utanför vårt anvisade område "På jakt" medans alla andra representanter var upptagna! Har aldrig sett ordförande i verkligheten och han kanske inte ens är där, men det liknade iallafall honom.

Annars var representanter alltid upptagna med att prata med besökare/ medlemmar. Att dom skulle sitta och prata med varandra hellre än att hjälpa en ny medlem eller en medlem från klubben som besöker montern, ser jag som helt osannolikt.

Starkt gjort att ni orkar representera klubben på mässor!
Massor med tack och beröm är det ni verkligen borde få höra.

Mvh/Chippen

Kabekatten

FD HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
19503
Medlemskap
2022

Kul att läsa hur folk tar till sig en insändare. Jag är inte grinig till att börja med utan lite nyfiken på det jag ser på mässan. Det som jag upplevde var min reflektion och det kan ingen ändra på, då det var jag som upplevde det. Men som sagt, det går alltid ett nytt tåg någonstans.

Som jag skrev tidigare så ser jag fram till en träff någonstans för det är ju en av anledningarna till att åtminstone jag/vi är med i en klubb.
Hoppas det finns tillfälle till det snart för ett trevligt umgänge med likasinnade. :music-icon:

Leif Edström

HBK ordförande
Kommun
Piteå
HBK-Nr
2386
Medlemskap
2025

Jag vill här rikta ett stort tack till er som helt ideellt arbetat för klubben under mässan vilket kanonjobb ni har gjort.

Ett stort tack också för alla trevliga och intressanta pratstunder med både "gamla" och "nya" medlemmar. Det är verkligen roligt att även träffas i verkligheten och få ett ansikte till det där användarnamnet.:)

Leif

Toppen