• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kista mässan 2016

Chippen

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2029
Sv: Kista mässan 2016

ÄNTLIGEN, ska gå på min första husbilsmässa imorgon, längtar!

Inte för att jag vet hur man ska bete sig, men det visar sig!
För att ni ska känna igen oss när vi besöker er montern: Om ni ser en stor stark kille som dricker svart kaffe som dessutom har mycket muskler och tatueringar samt cowboyhatt, tillsammans med en supertränad tjej med mycket örhängen lite här och där, iklädd kortkort och läderjacka, då är det inte oss ni ser. Jag vill nämligen ha mjölk i kaffet;)

Mvh/Chippen

Elisabeth

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
113
Medlemskap
2025
Kista mässan .

Idag har vi varit på Kista mässan. Druckit kaffe hos HBK och besökt de andra klubbarna som ställde ut. Min uppfattning är att mässan hade färre utställare än tidigare år, lite väl liten mässa anser jag men det är väl mässan på ELMIA som ger det mesta och bästa. Trots detta var det ett trevligt besök.
Elisabeth

Kabekatten

FD HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
19503
Medlemskap
2022
Sv: Kista mässan .

Var på mässan igår och stannade till i HK-montern vid två herrar som satt o pratade vid ett bord. Bägge med HK skjortor på sig. Här är jag medlem sa jag och de svarade med jaha ja och såg mest irriterade ut över avbrottet så jag gick vidare.
Kändes lite snopet, men blev väl bemött i MHCS monter i vart fall.
Kändes som sagt inte bra. Hoppas det var tillfälligt avbrott av kommunikation med mässbesökare.

Kabekatten

FD HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
19503
Medlemskap
2022

Ointresset från herrarna visades innan jag nämnde att jag var medlem.
Men det är lugnt jag är inte långsint av mig, men ett litet samtal hade varit trevligt eftersom jag är ny medlem tillika husbilsägare. Det var ingen kö vid tillfället i montern. Har varit husvagnsägare i mitt tidigare caravanliv.

Det blir bättre vid ett annat tillfälle där det finns möjlighet till HK-träff. :music-icon:

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2025

Utan att veta hela händelsen så tycker jag det är minst lika viktigt att vårda medlemmar som att locka in nya ev medlemmar.

Självklart håller vi med. Försökte vara ironiska.

Ointresset från herrarna visades innan jag nämnde att jag var medlem.

Så återgav du inte händelseförloppet i ditt ursprungliga inlägg. Därav vår ironiska kommentar.

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Var på mässan igår och stannade till i HK-montern vid två herrar som satt o pratade vid ett bord. Bägge med HK skjortor på sig. Här är jag medlem sa jag och de svarade med jaha ja och såg mest irriterade ut över avbrottet så jag gick vidare.
Kändes lite snopet, men blev väl bemött i MHCS monter i vart fall.
Kändes som sagt inte bra. Hoppas det var tillfälligt avbrott av kommunikation med mässbesökare.

Menar du HBK eller????
HaDe Hasse

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025
Sv: Kista mässan 2016

Det verkar vara mellanlägg så inte grytorna skramlar - som ni demonstrerar:twitcy:

Toppen