Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Utan att veta hela händelsen så tycker jag det är minst lika viktigt att vårda medlemmar som att locka in nya ev medlemmar.De kanske var där med uppdraget att värva nya medlemmar, inte att ta hand om de befintliga?
Utan att veta hela händelsen så tycker jag det är minst lika viktigt att vårda medlemmar som att locka in nya ev medlemmar.
Ointresset från herrarna visades innan jag nämnde att jag var medlem.
Var på mässan igår och stannade till i HK-montern vid två herrar som satt o pratade vid ett bord. Bägge med HK skjortor på sig. Här är jag medlem sa jag och de svarade med jaha ja och såg mest irriterade ut över avbrottet så jag gick vidare.
Kändes lite snopet, men blev väl bemött i MHCS monter i vart fall.
Kändes som sagt inte bra. Hoppas det var tillfälligt avbrott av kommunikation med mässbesökare.