Rolf och Monica
HBK Medlem
Hej!
Hur många av er kommer vi att träffa i Örkelljunga i helgen? Och vilken dag anländer ni?
Hur många av er kommer vi att träffa i Örkelljunga i helgen? Och vilken dag anländer ni?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej! Vad menar ni med Kick Off? Är det början på något eller varför kallar ni det så? Jag bara undrar eftersom Kick Off betyder något annat för mig.
Så här står det i Wikipedia:
-------------------------
Kickoff, en inledning på en aktivitet. Vanligt förekommande benämning för en konferens, fest eller annan aktivitet som markerar början på den årliga verksamheten inom ett företag eller en organisation. En kickoff förenas ofta med olika sorters aktiviteter, exempelvis teambuildingaktiviteter, ämnade att skapa en känsla av samhörighet och för att förmedla företagets eller organisationens målsättningar och visioner för det kommande året.
--------------------------
Jag vill inte vara petig men funderar vad som menas!
Inger