• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kevin!!!

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Sv: Kevin!!!

Robin tycker jag är bra. Hoppas att han går vidare. Han har växt otroligt under resans gång!
Eva

Anita o Dan

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
740
Medlemskap
2027

Vi i Malmö tror på Kevin denna veckan också!

Vilken rytm denna kille har och hans sång är inte heller fy skam.
Vi tror att det blir Globen nästa.

Hälsn Anita o Dan
:holly-2-icon::ball-icon::ball-icon::holly-1-icon:

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Lite trist att inte vår "hemmaidol" höll måttet i kväll. Men måste bara hålla med, Kevin är verkligen en entertainer värd att gå vidare. Han kommer vi nog att se mycket av i framtiden tror jag.

Anita o Dan

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
740
Medlemskap
2027

Nu är IDOL-finalen över!

Vi har hela tiden sagt att Kevin är vinnaren, men i dagens final tycker vi, iallafall jag att det står oavgjort.
Alice tyckte jag gjorde mycket bra ifrån sig och Kevin var som tidigare också mycket bra.
Hugget som stucket vem som vinner, så jag vågar inte gissa, men Anita säger Kevin.

Hälsn Anita o Dan
:ball-icon::snow-icon:

F

F.d. 15874

Guest

Bara att gratulera en fantastisk sångare till segern, men nog kunde Alice ge honom en bra match. Hennes version av vinnarlåten tyckte vi härhemma var snäppet bättre...

//Agneta

Berith&Janne

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2587
Medlemskap
2025

Det blev som vi trodde, Kevin är ju bara bäst, Alice gjorde ett väldigt bra framträde.
Men Kevin lär det säkert gå mycket bra för framöver, svårt att tro något annat. Kevin är en stjärna!!!!!:msn_star::msn_star::msn_star:

Mvh Janne

Senast ändrad:

Berith&Janne

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2587
Medlemskap
2025

Det är absolut inget fel på Vikingarna heller, kanske bättre att dansa till.
Men som idol är Kevin bättre.

Mvh Janne

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021

Hej

Alice var väldigt duktug i kväll. För första gången tvekade jag. Men det fick bli Kevin i alla fall. Vilken svärmorsdröm!!!! (har två döttrar på 19 och 16) Alltid så glad!! Och tänk, i dag har han bott ett år i Sverige.

Jag köper garanterat skivan när den kommer.

MVH
Karianne

Toppen