• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Karttjänster

F

F.d. 52909

Guest
Hej alla.....sitter just o kollar in Eniros nya sökfunktion med flygfoto, o konstaterar att snart kan man se vad grannen har lagt på grillen....o vilken ölsort han halsar ur ! :twitcy:

Man kan undra var det ska sluta, törs man gå ut utan o kamma till sig först....:cool:

Ha det bra.....o ta det varsamt.

Hasse P

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2024
Sv: Karttjänster

:eek: Tjabba Rollerteam, kammningen tyckte jag inte var fel, men va fan har du mjäll ?

Undersåten hasse P.:swoon:

F

F.d. 52909

Guest

Hallo där Hasse P.....försöker spana in din båtbrygga o ljugarbänk från ovan, men just där över verkar det ha blivit fluglort på kameralinsen för det är väldigt dålig skärpa.Lite synd för jag tänkte ha lite koll så du inte smyger upp nån Gädda utan o tala om :D

Men jag kan inte smyga längre hos mig, rackans va tydligt det syns....de är jag till vä om trädet....med kepa på !

Vi hörs...:p

F

F.d. 9194

Guest

Tjänsten har funnits ett tag hoss www.hitta.se.

Och jo... Lägg inte på grilloljan för mycket och för tidigt. Det ryker så illa!:twitcy:

Hasse P

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2024

:eek: Ja du Rollerteamm nåt fiske har det inte blivit än, nu kom kylan och lite snö till Näs.
så det blir mest att sitta framför burken och leta upp nån att retas lite med.
sen kör jag med lite gåtor också men KINGEN är ju omätbar, jag vet inte hur många GGB det finns idet huvet. det ska bli kul att börja rulla i gång tattartermosen om nån månad, om vädret tilllåter förståss, jag kör på sommar gummi .
Tjinge ling : Hasse P:wideeyed:

F

F.d. 11400

Guest

Hej jag heter Börje och tänkte att ni kanske inte känner till nedanstående program för datorn.

Kolla in denna länk.
http://earth.google.com/download-earth.html
Prova att ladda hem Google Earth det är ett program som man sedan installerar i datorn.
Du ser en jordglob som du kan snurra och vrida på.
Du kan zoma in och ut.
Man kan välja att visa vägar, gränser, sevärdheter och några hundra fler saker. Programmet är gratis. Man kan se vissa städer i 3D och så att säga flyga mellan husen om man vill, kolla in Lissabon, Eifeltornet, NY eller Las Vegas.

Det finns även betalversioner och där finns förstås en massa tjänster man kan dra nytta av. Kartan är samma i alla versioner även bas (gratis)-versionen. Du riskerar inte att få in en betalversion av misstag. Då måste man först installera gratisversionen och sedan gå vidare med köp av tilläggsfunktioner.

Det gäller att ha bredband eller stort tålamod. När man Zomar in laddar programmet hem fler detaljer vartefter du Zoomar.

Ha de bra! Nu skall det bli kul att se om min nyuppladdade avatar fungerar.
:music-icon:
Börje.

Toppen