• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Karlssons blandning

F

F.d. 3088

Guest
Här i klubben finns ju massvis med kunskap om husbilar men säkert även om annat
som inte rör husbilar, kan vara om huset, trädgård, svetsning, hur man byter bromsbackar, tips av olika slag, sköta orkideer mm. mm mm.
jag vet att det finns oändligt med andra sidor att söka på, men jag tycker detta kan vara en bra ide.
Skulle vi vilja ha ett forum med blandad kompott och går det att fixa:confused:,
det blir säkert mycket i den i så fall Men man kan ju använda sökfunktionen
En liten trevare bara från mig:wink:

Gurra

F

F.d. 50609

Guest
Sv: Karlssons blandning

Poäng till dig för kreativt tänkande och initiativtagande..
Egentligen får "ni" göra vad "ni" vill med detta forum, för jag är numera bara en passiv läsare.

Men rent allmänt tycker jag att det här forumet redan är tillräckligt mångsidigt, och föredömligt välsorterat, med utrymme för fiskare, golfare, ungdomar, damer, skämtare osv

Mycket bredare kan ett forum inte bli utan att bli urvattnat.
Min erfarenhet är att "den som gapar över mycket, mister ofta hela stycket" i allra högsta grad gäller även för forumledare..

F

F.d. 9319

Guest

Håller lite med Hundstina. Jag är med i detta forum för Husbilars skull.

Klart jag har andra intressen också, men det finns andra forum för det.

Jag är inte intreserad av Orkideer eller Fiske. Varför skall jag behöva bli plågad med det när jag är här för husbilarnas skull? Finns det inget eget Orkideeforum?

F

F.d. 3088

Guest

Håller lite med Hundstina. Jag är med i detta forum för Husbilars skull.

Klart jag har andra intressen också, men det finns andra forum för det.

Jag är inte intreserad av Orkideer eller Fiske. Varför skall jag behöva bli plågad med det när jag är här för husbilarnas skull? Finns det inget eget Orkideeforum?

Känner du dig plågad videomannen:confused: det är ju inte meningen.
Om du väljer det du vill läsa så blir det nog enklare, finns säkert ett orkideforum oxå
men som jag skrev i mitt inlägg har jag inte lust eller ork att rusa runt i en massa sidor och olika forum sämre eller bättre.
Försöker hålla mig till vår sida som jag tycker är ett bra upplägg. Under ämneskatterogier
är det rätt mycket ämnen nu men ingen som heter övrigt, vilket vore en bra rubrik för det jag menar.

Till hundstina
Du skriver "jag är numera bara en passiv läsare." varför skriver du då på vår sida :confused::confused::rolleyes:

Tror inte en grupp övrigt under ämneskategorier urvattnar vår sida utan gör den mera läsvärd med tips till medlemmar utom att dom behöver surfa runt på ett antal otaliga seriösa o oseriösa sidor.
På vår sida lär vi ju känna varandra och även träffas ute i livet om vi har tur, vilket ju gör att man har träffat personen i fråga och vet vad han går för när man läser ett inlägg
Sedan undrar jag vad du menar med detta "den som gapar över mycket, mister ofta hela stycket" i allra högsta grad gäller även för forumledare"
Att förkovra sig är väll inte fel

GH

Toppen