• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Karlshamn med omnejd

Rolf och Monica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Hej! Någon som befinner sig i Karlshamnstrakten kommande helg och/eller kan rekommendera något trevligt ställe (helst ej camping).
Kaffehurran står alltid på så välkommen på en kopp om ni har vägarna förbi!

KalleiViken

FD HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023
Sv: Karlshamn med omnejd

Hej! Någon som befinner sig i Karlshamnstrakten kommande helg och/eller kan rekommendera något trevligt ställe (helst ej camping).
Kaffehurran står alltid på så välkommen på en kopp om ni har vägarna förbi!

Är inte i trakten, men i hamnen vid turistbyrån Hamngatan tror jag leder dit. Har stått där en åsknatt förra året.

brogu

HBK Medlem
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
3911
Medlemskap
2026

Vägga fiskhamn är fin med mysig restaurang nära. Och sjöutsikt. Kolla ställplatslistan. Visserligen bara 5 platser med el men har man tur så har man.
Verkade som flera stog närmare centrum men osäker på om man verkligen kan stå där, minns inte exakt var.

F

F.d. 29824

Guest

Vi skall besöka Nostalgia Festival i Ronneby, tidigare år så har det varit o.k. att övernatta på parkeringen utanför, brukar vara en hel del husbilar där.
Ulf o Carina

Willy

FD HBK Medlem
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
164
Medlemskap
2023

Hej,
precis som brogu skriver finns det en fin ställplats vid Vägga Fiskehamn med 5st ställplatser. Bor själv i Karlshamn och vet att denna ställplatsen är den finaste.
Men det är inte den som finns som ställplats "Vägga Fiskehamn" i Husbilsklubben men den ligger bara ca 50 meter därifrån. Grusplanen är inte ok att övernatta på numera. Bifogar en karta och info från kommunen.
Kanske tar jag en runda med cykeln i helgen för att se om ni står där.
Hälsningar HKB 164.

Service för husbilar

Bilagor

• Ställplats Vägga Fiskhamn.pdf
    127,2 KB · Visningar: 120
Toppen