• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Karlavagnen

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Om nu några av er har lyssnat på Karlavgnen i kväll så har ni säkert hört mig där. Jag snackade om husbilslivets förträfflighet och den fantastiska frihet det innebär med husbil. Man är ju hemma där man har dragit till bromsen.
Jag fick även med en liten kupp och nämnde husbilsklubben.se innan jag blev stoppad,dom tyckte att jag gjorde reklam för vår klubb vilket jag också gjorde.

Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
826
Medlemskap
2026
Sv: Karlavagnen

Jag lyssnade och du lyckades mycket bra med din "kupp". Gör man reklam för en klubb? Jag tycker mer att man informerar om vad som erbjuds för blivande- och redan gamla husbilsvänner.
Fortsätt att "kuppa"
Anne-Louise

Curt & Anna-Lena

FD HBK Medlem
Kommun
Myresjö
HBK-Nr
669
Medlemskap
2022

Eva!
Vi hörde ditt fina inlägg i går kväll den 19 maj. Det var bra. Det gäller att passa på och få ut budskapet.

F

F.d. 7180

Guest

Hej Eva & Hasse.Var inne och tittade på alla kort ni tagit,och helt plöstligt dyker våran gammla husbil upp bakom eran bil,det var en rastplats intill vägen.kommer ihåg att jag sa till frugan vilken fräck nummerskylt dom har.Nu till poängen!Detta var för över ett år sedan,vi var oxå och tittade på vasan då.Var ej heller medlemmar i klubben då.Så snacka om att världen är liten.PS:Snygga kort dom ni tagit innifrån Husbilen,dörrkarmen blir ju en jättesnygg ram till dessa vackra sommarbilder.Ha en skön sommar.Önskar Per-Inge och Ann-charlotte från Uddevalla.

Kommun
Danmark
HBK-Nr
788
Medlemskap
2024

hej Eva
supergodt:applaus::applaus::applaus: du fik sagt alt det ,som vi nok alle føler.
din glæde bare boblede ud gennem radioen.
og at du fik klubben med, var bare så godt, bedre reklame kan vi ikke få:)

Tak Gunnar ! for linket så vi også kunne høre.

hilsen Michael og Marianne

Toppen