• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Karibien

carsten

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
792
Medlemskap
2025
En del väljer att ta husbilen och övervintra i Spanien, själva har vi stängt in bilen i vinteridet och tagit flyget västerut mot Yucatanhalvön i Mexico och här njuter vi av ca 30 grader i både luften och i vattnet. Bilderna visar när vi är på väg till frukostmatsalen. Julhälsningar till alla från Akumal!

Bilagor

• 20161208_142710.jpg
    20161208_142710.jpg
    1,7 MB · Visningar: 38
  • 20161208_142936.jpg
    20161208_142936.jpg
    1,5 MB · Visningar: 28

Sander

HBK Medlem
Kommun
Mariestad
HBK-Nr
5894
Medlemskap
2025
Sv: Karibien

Vi är Inte så långtifrån er, i Playacar, har just misshandlat en halv hummer,äter enbart det vita köttet i bakdelen, men jag ser andra gäster suga på ben mm.De har hotat ned åska och regn varje dag i en vecka nu, men det har bara blivit någon liten skvätt.Hotet kvarstår för nästa vecka, får se vad det blir.

carsten

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
792
Medlemskap
2025

Så är det, vädret har varit toppen hela tiden fastän bl.a. Yr.no varnat för åska och regn. Åker hem på tisdag så vi får se om det fina håller i sig....

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028

Karibien låter kanon även om det "bara" är 2-3 veckor! Vår granne är läkare på en av båtarna och henne ser vi sällan. När man väl har kommit hem från den helt fantastiska resan (där många avundas Er), då kan man pausa en vecka eller så, innan man drar vidare med husbilen... eller hur? :swoon:

Toppen