• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kaos i Södertälje, E4 södergåendes.

Chippen

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2029
Avskyr ni köer, försök passera Södertälje mellan 22.00-06.00 eller välj annan väg.

När jag åkte norrut mot Sthlm 06.45 mötte jag ca 10 husbilar som var på väg mot köerna.

Vi får vara glada att Saltsjöbron fungerar, den bron ligger i precis anslutning till motorvägsbron. Klaffbron som ligger mitt i Södertälje har ett körfält avstängt, där är det kaos, också.

Tidigare i somras var det något stolpskott som stängde av saltsjöbron några veckor, hade olyckan skett då hade det bara funnits ett körfält genom Södertälje.:mad:

Chippen

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2029
Sv: Kaos i Södertälje, E4 södergåendes.

Nu har dom tagit båda filerna från saltsjöbron som ligger precis bredvid och gjort dom södergåendes.

Nu skulle jag vilja påstå att man kan köra vilka tider som helst utan att behöva fastna i ovanligt långa köer. "Hoppas det håller i sig"

Har hört att reparationen på bron kan ta flera månader!

Senast ändrad:
Toppen