• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kan man spåra insättare ??

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Kan man spåra en insättare som inte lämnar någon info alls på ens bankkonto ?

Som många vet så håller jag ju på med en del samköp och jag ber i stor text att man skall lämna HBKnummer eller namn så jag vet vem som gjort insättning men så är inte gjort i detta fallet och det kan ju bli ett väldans väsen om det inte kommer några varor .

Kan man kontakta banken eller ? Dom får ju inte lämna ut info antar jag eller skall jag se om jag kan göra en 1kronas insättning i retur med ett meddelande .

Kjell & Britt-Inger

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
4375
Medlemskap
2025
Sv: Kan man spåra insättare ??

Hejsan Bengt-Åke
Ja banken kan spåra en insättare detta har vi kollat upp då vi haft någon och har fortfarande på vår träff på Wapnö där ingen avsändare finns, enligt banken kan de göra en spårning men svaret till oss blev att de tar ut en avgift på 50:- för varje spårning.

Senast ändrad:

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: Kan man spåra insättare ??

Okay , det låter ju iofs inte så lockande att jag skall betala 50:- för att någon annan har struntat i att skriva i avsändare .

Jag får se om och när det dyker upp ett undrande mail om varför inte deras LEDstripe inte har kommit .

Toppen