• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kan inte låta bli

F

F.d. 50035

Guest
Att berätta!
I morgon åker vi för att hämta vår första husbil.
En Cabby Nordic, gammal som attans (20 år) men "bara" gått 8000 mil och är som ny överallt, vad det såg ut som!
Vi startar med en liten runtresa och har på nätet hittat några sevärda och förhoppningsvis bra Ställplatser att övernatta på.
Återkommer till helgen med rapport, om någon är intresserad

Kerstin och Janne med hundarna Diana och Zita

Tipsar även om min julsida för den som gillar julen
Pellisprickens Julsida

Rimagy

HBK Medlem
Kommun
Märsta
HBK-Nr
817
Medlemskap
2024
Sv: Kan inte låta bli

Grattis till nygammal bil!
Tror ni får mycket glädje av ert husbilsliv.
Marina
också förstagångsinnehavare av husbil

F

F.d. 6238

Guest

Kan bara instämma i ett stort GRATTIS.

Det är kul att läsa att du tycker att din bil är Gammal.

Allt är ju relativt, hälsar Kurt.
:twitcy: ;) :D

F

F.d. 839

Guest

Pellis,

Det inte därför att den är äldre att den är sämre, 8000 mil är ju som nyss inkörd. Ha en trevlig resa och hör gärna utav Er hur det kändes att ha en husbil för första gången för den känsla har jag glömt.

P

PAM 97

Guest

Grattis till bilen och välkommen till klubben som är fantastisk, här finns hur mycket vänner som helst, vart man en kommer finns det en härlig värme och gemenskap:yes: :wink: ps det var en mycket trevlig hemsida Tack:D Pelle

E

Ebear

Guest

Ja, grattis till "nya bilen", och vadå gammal. Våran bil är 20 år och vår son har nyligen fyllt 21. Vem är äldst/yngst? Ni kommer att få det jättetrevligt med husbilslivet

//Eva o Börje

Birgitta & Uffe

HBK Medlem
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
367
Medlemskap
2026

:reindeer-icon: Grattis till husbilen. Ni kommer säkert bli lika frälsta som vi andra är i det här livet. Grattis igen.
Birgitta:present-1-icon: :present-1-icon: :present-1-icon:

Benny & Marie

HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
871
Medlemskap
2025

Hej på er vi har en husbil från 1989 fiat duckato conkord men den är inte sämmre än dom nya tror att det är m indre problem för det finns inte så mycket elekronik i HBK 871

BabsanoKent

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
1169
Medlemskap
2025

Låt mig gissa att ni köpt husbilen vid en husbilsfirma i Örebro?! Jag känner igen korgen med godsaker i bildspelet på din hemsida. Vi fick nämligen en likadan när vi hämtade vår Bürstner från 1997 i fredags.

Vi har ännu inte hunnit göra någon resa, det blir nog inte förrän efter jul...

F

F.d. 50035

Guest

Barbro! Ja vi köpte av Nerikes Camp i Örebro!
Korgen innehöll mycket gott, dessutom var det anpassat för diabetiker vilket förvånade oss. Hur många ggr tänker firmor på det och köper sånt med Aspartan (sötningsmedel för diabetiker)
Ett stort pluss i kanten för dom-:)

Lycka till på er första tur!

Toppen