• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kan det vara sant?

F

F.d. 29925

Guest
Sv: Kan det vara sant?

Grattis:D

men jag skulle nog avstå från erbjudandet.:):):):)

tapsa

FD HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
5900
Medlemskap
2022

Jag får såna mejl hela tiden.Men har aldrig svarat

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jag svarade en gång på ett liknande mail. Jag skulle nog kunna få någon present men villkoren var avskräckande. Det var en dansk firma med en massa glada undomar i reklamen. Man förband sig att handla en pryl varje månad för ett visst belopp, ungefär 600 kr. Jag försökte dra mig ur men det var nästintill omöjligt. Först när jag hotade med polisanmälan slapp jag ur deras garn.

Jag betraktade deras upplägg som bedrägligt och det gjorde tydligen denna firma också eftersom de bröt avtalet, ett avtal så finurligt konstruerat och dolt att jag inte ens kände till det. Det påminner lite om vissa uppdateringssajter där man måste klicka ur vissa rutor för att inte ingå oönskade avtal.

Friheten på Internet lockar många skumma individer. En fungerande nätpolis kunde vara en lösning.

Jappe

4

4 JO

Guest

Den första frågan man ska ställa sig när man får mail från någon okänd, "Finns det någon rimlighet till att jag får detta?".
Troligtvis är svaret alltid Nej.

Har du te.x ställt upp i någon tävling? Det finns inga tävlingar där man drar ett slumpvis antal e-postadresser som man låter vinna olika tävlingar.
Kan det vara möjligt att du har en helt okänd släkting i ett avlägset land som testamenterat en förmögenhet till dig? Troligtvis inte.

Med sunt förnuft kommer man långt.

sacce

HBK Medlem
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
5502
Medlemskap
2025

Har undersökt mailens utsprång och den kommer från PointWorld Danmark/ USA tar mot pengarna ...och där måste man betala varje månad visst summa att få vara med på billiga saker om man har tur..

F

F.d. 53160

Guest

För flera år sedan fick jag ett mejl att jag vunnit en miljon pund. Allt jag behövde göra var att sätta in en administrativ avgift på ettusen kr. på deras konto så skulle jag få pengarna. Jag svarade att de lika gärna kunde dra tusenlappen direkt från min miljon och skicka mig resten. Glöm det tänkte jag och de gjorde de tydligen för jag har fortfarande inte fått något. Ha ha ha.

bosse b

HBK Medlem
Kommun
Linköping
HBK-Nr
548
Medlemskap
2025

För flera år sedan fick jag ett mejl att jag vunnit en miljon pund. Allt jag behövde göra var att sätta in en administrativ avgift på ettusen kr. på deras konto så skulle jag få pengarna. Jag svarade att de lika gärna kunde dra tusenlappen direkt från min miljon och skicka mig resten. Glöm det tänkte jag och de gjorde de tydligen för jag har fortfarande inte fått något. Ha ha ha.

Jag erbjöd dom att ta en rejäl slant från vinsten till administration. Inte ens det hjälpte :wideeyed:

erkhu

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
2087
Medlemskap
2025

Denne joh37@hotmail.com tycks ofta vinna - nu senast med mig :confused:

Toppen