• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kampanjköp

Calleinvierno

HBK Medlem
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
3452
Medlemskap
2024
Såg någonstans i bladet som kom i lådan att någon firma i södra Sverige
Lockade med kampanjköp med 0% ränta. Det lät lockande
Men det visade sig att man skulle BETALA en Kampanjavgift på 295:-

Fiffigt eller?
Calleinvierno

F

F.d. 13449

Guest
Sv: Kampanjköp

Men så är det väl med de flesta erbjudandena. Enda som jag inte har hittat några dolda avgifter på är Media Markts och jag kan säga att jag har synat deras saker utan o innan ett antal ggr, men jag har inte hittat några dolda avgifter.

Wizard

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2025

Det värsta är att ett sjukt amerikanskt amerikansk marknadföringsknep börjar sprida sig i Sverige.
Det heter "cashback" och lockar med pengar i näven om man köper något på avbetalning. Ex. "köp en ny bil av oss och få 10 000:- vid tecknande av kontrakt."
Givetvis läggs summan på priset.
Lockande för dem som har dålig ekonomi och inga kontanter. De blir ännu mera skuldsatta på det viset.
Borde förbjudas!
:(:(:(

F

F.d. 52943

Guest

......
Enda som jag inte har hittat några dolda avgifter på är Media Markts och jag kan säga att jag har synat deras saker utan o innan ett antal ggr, men jag har inte hittat några dolda avgifter.
Har bara goda erfarenheter av Media Markt så långt - man man bör veta att dom inte alltid handlar via svensk generalagent. Vid garantiärenden kan man inte alltid vända sig till Media Markt utan hänvisas till fabrikanten direkt.
I vårt fall funkade det så småningom efter många samtal (TomTom GPS) - den skickades till Holland för reparation och kom tillbaka med nytt moderkort. Dom hade svensktalande personal som gick att få tag i så småningom efter en del misslyckade försök att förklara felet på engelska/tyska. När vi väl kom så långt gick det som smort - men det tog ett tag att komma dit.

peter nilsson

HBK Medlem
Kommun
Kiruna
HBK-Nr
1930
Medlemskap
2025

Lite utanför tråden. Är det inte så att om jag köper en vara på ex MediaMark och den går sönder så är de skyldiga att åtgärda problemet. Du skall kunna lämna in din defekta vara och så får de ta hand om transporter och garantiåtagande. Däremot är det enkelt för företagen att lämna över ansvaret till kunden.
Ha det

Toppen