• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kama fritid.

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2025
Någon som vet om kama fritid i Tenhult har försäljning till konsument i Tenhult?Jag behöver delar till ett vattenlås som är läck.Det fattas också packningar.
Anders.B

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025
Sv: Kama fritid.

Utan att veta helt säkert, men jag tror att Kama i Tenhult endast fungerar som grossist, någon butik har dom inte.

//Tommy

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Jag läste nyligen att Kama öppnat ny stor butik vid Öggestorp Tenhult kolla på nätet.
Gunilla

F

F.d. 55509

Guest

Det finns butik i Öggestorp. Jag var där & shoppade i går. Tror dom har öppet alla dagar i veckan....:)

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025

Jag läste nyligen att Kama öppnat ny stor butik vid Öggestorp Tenhult kolla på nätet.
Gunilla

Det är väl Öggestorp Caravan AB som ni menar, de har nyligen byggt till sina lokaler och utökat även butiksdelen, efter att ha tagit över försäljningen av Kabe husbilar och husvagnar, men den är inte mer välsorterad än hos de flesta andra som handlar med campingutrustning.

Här kommer några länkar:

KAMA Fritid
Öggestorp Caravan AB

//Tommy

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2025

Hela landet är fullt av återförsäljare som har i stort sett ingenting i lager.Vi ska ut i helgen och därför behöver jag grejorna nu.:oops:
Anders.B
Tack för alla svar!:)

Leif Karlsson

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1751
Medlemskap
2028

Hejsan .
Har du kollat med campia i Kållered? (FD Husvangn Svenson) De har en del på lager där. Hoppas det löser sig för dig :)

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040

När jag var där i höstas så var KAMAS butik också borta ihop med nedläggningen av husbilsbutiken. Någon som har senare uppgifter?

JANKRO.

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025

Jankro
Om du tittar på mitt inlägg nr 5 så får du svar.

//Tommy

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040

Jankro
Om du tittar på mitt inlägg nr 5 så får du svar.

//Tommy
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nja, det jag syftade på (kanske rätt så otydligt :wink:, sorry) var att på Kamabutiken vid Kabefabriken så kunde man väl köpa hela Kamas sortiment, och den möjligheten är nu borta, för i Öggestorp får man väl nöja sig med det som finns hemma på hyllorna eller beställa till senare tillfälle som i alla andra butiker, som du skriver i inlägg 5.

M.v.h. JANKRO.

Senast ändrad:
Toppen