• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kalmar tillfälligt boende

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026
Hej.
Vår son 23 år, har börjat på unversitetet i Kalmar, bor just nu på vandrarhem, får sitt nya boende i mitten eller slutet på september. Någon som har tips, han hyr gärna en husvagn eller ett rum eller en liten stuga tills han får sitt studentboende. Denna unge man är väldigt bestämd, han vill inte vara inne boende hos någon.
Maila gärna om du vet något.
Mvh
Skoogis.

F

F.d. 53012

Guest
Sv: Kalmar tillfälligt boende

Varför inte bo i husbil ett tag det är ju måste vara en kanonbostad för en ungdom och billigt är det också och under en begränsad tid. Problemet kanke är han inte får köra ett så tungt fordon. Detta problem är stort i utbildningsstäder som Linköping här har det alltid varit stora problem i över 40 år och ingen tar det på allvar. Här bor det många studenter i campingfordon på Glyttinge camping som inte ligger så förtvivlat lång ifrån Universitetet.

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026

Husbilen är ett alternativ, Men vi har Elmia nästa helg.
Kollar också efter en hygglig husvagn.
Ja jag jagar vidare.

Ove & Marjatta

HBK Medlem
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
4902
Medlemskap
2025

Hej.
Vår son 23 år, har börjat på unversitetet i Kalmar, bor just nu på vandrarhem, får sitt nya boende i mitten eller slutet på september. Någon som har tips, han hyr gärna en husvagn eller ett rum eller en liten stuga tills han får sitt studentboende. Denna unge man är väldigt bestämd, han vill inte vara inne boende hos någon.
Maila gärna om du vet något.
Mvh
Skoogis.

Har han körkort och bil??

Toppen