• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kallsedet Juvuln Camping!

F

F.d. 3067

Guest
Hej alla!

Ja nu börjar jag att landa efter förra helgens trista inbrott, sämre är det för hustrun som inte har landat, hon flyger högt än. Detta kan jag förstå för det är inte kul att något slym har rotat runt bland våra saker.

Vi har bestämt att vi ska ha en plats i Kallsedet för vår husbil resten av detta vinter, hoppas att det blir bra fiske.

/Gunnar

robert

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
893
Medlemskap
2027
Sv: Kallsedet Juvuln Camping!

Vad är det för camping i Kallsedet?
Hoppas ni får bra fiske, själva får vi arbeta på och hoppas att det blir någon långhelg ledig framöver..'

F

F.d. 3067

Guest
Sv: Kallsedet Juvuln Camping!

Vad är det för camping i Kallsedet?
Hoppas ni får bra fiske, själva får vi arbeta på och hoppas att det blir någon långhelg ledig framöver..'

Den heter Juvulncamping, drivs nu mera av ett Hollänskt par, det är ordning och reda,
hyffsat rödings fiske, man kan även få någon öring och harr, har man inte snöskoter så är det inte så långt att gå till bra fiskeplatser.

/Gunnar

Toppen