F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej,
Finns det någon som vill köpa vår 12 volts kaffebryggare. Endast använd 3 gånger. Totalt värdelös. Något för dig..............................
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nej tack . Men jag måste fråga dig om du har kollat spänningen när den har varit igång. Har du haft den inkopplad på ett ciguttag? De drar så mycket ström så man behöver korta av originalkabeln och koppla in den direkt på bodelsbatterierna för att de skall hoppa igång något så när. Då brukar de funka skapligt, men ändå så tar de ju lite oförlåtligt mycket ström för att det skall vara roligt i längden.
M.v.h. JANKRO.
Haha
. Dyr dessutom. Jag mailade faktiskt Waeco förut och frågade om den skall vara så kass. " Vi har sålt massor och ingen har klagat" var ungefär svaret jag fick..
Om ingen klagat på alla dom sålt så måste ju ni ha fel på era,då kan ni väl få nya sådana som han sålt som ingen klagat på..