• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kabe I 760 LT

Kenneth johansson2

HBK Medlem
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
22556
Medlemskap
2026
Vi har beställt en Kabe I 760 LT med leverans våren 2017. Har inte kört en meter HB tidigare. Nu längtar vi intensivt att månaderna ska gå fort. Finns det någon på detta forum som kör denna modell? Vore kul att höra från er.

F

F.d. 53335

Guest
Sv: Kabe I 760 LT

Hej. Har en 760 LGB 2015. Kanonbil. Kör året runt. Tips, där är så mycket elektronik med den nya touchpanelen så står den ett par dagar utan att man slår ifrån huvudströmmen tar bodelsbatteriet slut. Alltså i carporten.Men då fick jag en solcell så var problemet löst. Stod på mässan i Jönköping fem dygn och använde tv o annat utan problem. Grattis till en bra bil.

Kenneth johansson2

HBK Medlem
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
22556
Medlemskap
2026

Vi beställde på mässan nu i september och valde bl.a. solcell. Mässan var en höjdare, kul att gå på grönområdet och se hela härligheten med en massa HBar.

Kabekatten

FD HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
19503
Medlemskap
2022

Kom hem igår kväll efter en vecka i Lübeck med vår Kabe 760. Inga problem och livet känns bra när man är ute med 760:in!
Lycka till med nya bilen!

Toppen