Jomen visst! Här står ju lite mera information. ..välservad...... det är bara att ringa o fråga på...vad innebär det? Hur är det med växellåda? Fråga på. I bra skick för sin ålder! Det låter bra. Be dem ge exempel på detta.... Nybesiktigad... är ju bra. Ja lite oklart med antal passagerare... men särskilt..hur bäddar man för sex personer..framgår inte av bilderna . klart intressant bil...... men priset... enl mig ca 10 tusen för högt... såvida bilen inte är i ett extremt bra skick. Låga mil är så klart ingen nackdel.
Kan definitivt va nåt bra... kolla vidare... det kostar inget..o du lär dig en massa på kuppen... helst ska du åka o titta o prova...men börja med att få fler bilder...
Det är mitt tips..
Ps bra att säljaren trycker på...ej fukt.
Men det måste så klart kollas.... kolla hur bilen har förvarats på vintrar o hur den förvaras nu. Kolla hur ägaren har använt bilen... exempel på resor... fråga kring reperationer som gjorts under åren..däck?
Ps observera att bilderna är redigerade så att allt ska se större o längre ut. Perspektiven stämmer inte.... kanske kan du be ägaren att mäta lite inne i bilen... kan va särskilt viktigt för er.
Kan definitivt va nåt bra... kolla vidare... det kostar inget..o du lär dig en massa på kuppen... helst ska du åka o titta o prova...men börja med att få fler bilder...
Det är mitt tips..
Ps bra att säljaren trycker på...ej fukt.
Men det måste så klart kollas.... kolla hur bilen har förvarats på vintrar o hur den förvaras nu. Kolla hur ägaren har använt bilen... exempel på resor... fråga kring reperationer som gjorts under åren..däck?
Ps observera att bilderna är redigerade så att allt ska se större o längre ut. Perspektiven stämmer inte.... kanske kan du be ägaren att mäta lite inne i bilen... kan va särskilt viktigt för er.