• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Köttkullaträffen

F

F.d. 6238

Guest
Jag trodde inte riktigt att jag skulle få vara först med att kommentera träffen i Köttkulla.
Det beror antagligen för att vi hade inte så långt att åka tillskillnad från vår granne Helge som hade 57 mil hem. (Hoppas att allt är bra med Er)

Träffen i Köttkulla kunde inte varit bättre. Vi vill tacka arrangörerna så hundra ggr om Tusen för allt jobb som Ni la ner på oss för att vi skulle må så bra.

Smolket i bägaren var ju när Leif 17 drog iväg. Vi undrar nu om hur det gick.
Är det någon som vet?
Tusen tack för en fin träff och hoppas att Vi får komma tillbaka vid något annat tillfälle.
Hälsningar från Monica o Kurt i Göteborg.
:wink::D:D:D:D:D:twitcy::twitcy:

F

F.d. 25011

Guest
Sv: Köttkullaträffen

Tack för en jättefin träff.
Det stället är toppen.

Vi blev tvungna att åka strax efter tolv igår eftersom Lena blev sämmre hela tiden.
Jag bröt mot ett antal lagar på väg ner till akuten i Växjö, Lena låg i sängen som saknar säkerhetsbälte och vidare kanske det gick lite fort.

Lena ligger nu på neurologen i Växjö och när jag hälsade på henne tidigare idag så var hon lite piggare men läkarna vet inte vad sjukdomen beror på.

Det fina med HBK är att "folk bryr sig".
Det värmer.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 3232

Guest

:twitcy: Hej Monica & Kurt.KL 14 idag var vi och hälsade på Lena på lasarettet i Växjö.Dom har tagit en massa prover det är ju helg så det händer inte så mycket. Inte på vårat lasarett iallafall Hälsningar Kenth och Lisbeth.:twitcy:

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Vi vill också tacka Lena och Lars (HBK95) samt Lisa och Kennet (HBK10) för en underbart trevlig helg i fantastisk natur. Det var en riktigt välordnad och rolig träff med många glada deltagare som vi också tackar för mysig samvaro.

Tråkigt att Lena och Leif fick avbryta, vi önskar Lena snar bättring.

Marita & Gunnar

MarTom

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
475
Medlemskap
2025

Även vi vill tacka värdparen Lena och Lars (HBK95) och Lisa och Kennet (HBK10) för en fantastiskt lyckad "inskolning" på fredagskvällen. Tyvärr var ju lördagen redan inbokad på annat. Tack också till resten av er på festen. Så många trevliga människor var länge sedan man träffad på ett samma ställe ! Hälsning från Marita och Tommy (HBK 475)

F

F.d. 6238

Guest

Till Leif. Hoppas att Du håller oss informerad om vad som händer och framför en hälsning till Din Fru för vi tänker på Er.

Till Bacillen. Det var vänligt att Du skrev om detta. Tack. Synd att Ni inte var med i Köttkulla för det blev en toppenträff. Vem som hade pratat med vädergudarna vet jag ej men att Lisa o Co låg så bra till det hade jag ingen aning om.
Skall bli kul att höra när Helge var hemma. Ta det vackert där ute, hälsar Monica o Kurt.
:twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy:

HelgeM

HBK Medlem
Kommun
Härjedalen
HBK-Nr
66
Medlemskap
2025

Hej

Tack alla som fixade med träffen, hemresan gick bra, när vi lämnade köttkulla så sa navigatorn att vi skulle vara hemma 17,44 och 17,47 rullade vi in på vår gata!
Här i Sveg är det -8 och några centimeter snö.

Hälsningar

Pavlina, Ylva och Helge

F

F.d. 2692

Guest

Det är bara så bra så bra. Tackar alla som ordnat denna träff, ingen nämnd och ingen glömd. För en nybörjar som mig är det ovärderligt med den erfarenhet som ni besitter. Fick tex lära mig att det är inte konstigt att ha varmvatten i kallvattenskranen, bara en sådan sak. Om någon är nyfiken eller inte kommer ihåg har jag lagt in lite bilder i mitt fotogalleri.

http://www.husbilsklubben.se/forums/gallery/browseimages.php?c=3&userid=2692

Gert8

HBK Medlem
Kommun
Haninge
HBK-Nr
8
Medlemskap
2024

Hej från Barbro och Gert.
Blev välekiperad på outletresan i Gällstad.
Väldigt trevligt med träffen,kanonväder och allt.
Vill gärna att det blir fler träffar där-
Och inte blev husbilen nersmutsad för vi åkte samma asfaltväg tillbaka till
nissanstigen,och sedan låg inte E4 långt bort

Lisa

HBK Valberedning
Admin medlem
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
10
Medlemskap
2025

Vi vill tacka alla trevliga medlemmar som gjorde träffen möjlig. Att bygdegården var en trevlig bekantskap och solen dessutom var på gott humör gjorde inte det hela sämre.

Lena och Lars samt Lisa och Kennet

eddma

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
981
Medlemskap
2025

Tack, alla för en trevlig helg i Köttkulla.Till er som anordna denna träff, ett extra tack.

Det var vår första,ser fram mot nästa.:D :twitcy: Kanske ses vi på NYÅR. Vi får kolla

om det finns några platser kvar.

:p ses igen, EDDY O MADDE

Krister Ursula 18

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
18
Medlemskap
2026

Vi instämmer i kören med övriga och Tackar för en mycket trevlig fest.
Vi fortsatte rallyt i Gällstad under några timmar på hemvägen också.
;)Hälsn. Ursula o. Krister.;)

F

F.d. 3753

Guest

Vi instämmer i kören av tackande!
Detta var våran första träff, hoppas det blir fler.
Tack också "grannarna" Eddy och Madde för trevlig nattprat!

MarTom

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
475
Medlemskap
2025

I dagens upplaga av Ulricehamns Tidning finns ett reportage från Husbilsklubbens besök i Köttkulla. Jan-Erik (HBK11) och Hasse(HBK12) finns på bild i tidningen. Leif (HBK17) är med som talesman för klubben. Tyvärr hittar jag ingen länk men ska höra med tidningen om man kan lägga ut en sådan.

F

F.d. 50014

Guest

Köttkullaträffen
Ett stort tack till värdparen på den trevliga HBK träffen i helgen.
Det var vår första träff så vi hadde inte några speciella förväntningar,
men det var bara positivt så nu ser vi fram mot att ses på någon
ny träff men inte förän till våren. vi har för avsikt att ställa in vår
husbil snart
Med många hälsningar till alla
HBK medlemmar från
Jngrid o Åke

Toppen