• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Köra utomlands med pacemaker med icd

Faran

HBK Medlem
Kommun
Lerum
HBK-Nr
6353
Medlemskap
2025
Har nyss fått en pacemaker med icd inopererad och undrar om det finns HBKkamrater som har denna hjälp och ändå kör sin husbil utomlands. Får ju inte köra bil än på 3 mån men därefter hoppas jag kunna använda min husbil igen.

Faran

Lasse-125

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024
Sv: Köra utomlands med pacemaker med icd

Hej!
De e ingen fara. Hihi.

Jag har haft min sedan Mars 2008. Har åkt utomlands minst två gånger om året sedan dess. Har aldrig upplevt några problem.

Lycka till och lev väl.:)

Roger&Lisbeth

FD HBK Medlem
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
9699
Medlemskap
2021

Hej,
Jag är 61 år och fick min icd- dosa med pacemaker 2008. Har aldrig haft något problem och varit utomlands varje år. Kom hem från Spanien 7 november efter 6 härliga veckar.
Det var några jobbiga månader direkt efter operationen, men nu säger min fru att det är tryggare att åka husbil med mig idag än det var innan operationen.
Jag har ju alltid en defibrillator på mig.

Lycka till
Roger::msn_heart:

Faran

HBK Medlem
Kommun
Lerum
HBK-Nr
6353
Medlemskap
2025

Tack för era svar, dom glädjer mig :) då ser jag tiden an med förtröstan :)

Faran

Toppen