• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Köra bil i Ryssland...med livet som insats...

F

F.d. 21075

Guest
F

F.d. 3077

Guest
Sv: Köra bil i Ryssland...med livet som insats...

Det otäcka är att en hel del förare som visats på filmerna har tagit med sitt körsätt hit och far fram lika här också,har faktiskt råkat ut för flera stycken.För mycket vodka kan hända.
Bernt

F

F.d. 53078

Guest

Man kan väl inte vara nykter jämt!

F

F.d. 6866

Guest

Jag har åkt bil i Ryssland några gånger. Det är inte utan anledning man sitter och tänker på airbag och säkerhetsbälte större delen av tiden... Många kör som idioter...

F

F.d. 53012

Guest

Ja vem vill dit om man inte åker i en tjejbil (SUV) eller helst stidsvagn S.

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025

Jag satt och kollade på Youtube , folk som blir rånade mitt på dan i trafik köer och blir misshandlade om dom kör fel ,jag hoppas att det inte kommer hit, för vi svenskar är ganska flata, vi har oftast skygglappar ,och vill inte lägga sig i, om det blir bråk vilket är busarnas fördel,,:( mvh håkan

F

F.d. 53358

Guest

Vissa är lika duktiga i Uddevalla. Har vid två tillfälle mött bilar åt fel håll i rondell. Man undrar hur de kommer dit, man måste ju göra en väldigt skarp vänstersväng, eller också köra på fel sida trafikdelaren.
En granne, blev stoppad av polis för samma manöver. Förklaringen att han körde mot trafiken, "Du tror väl inte jag kör den långe vägen när jag kan ta den korte". Han blev av med kortet, men fortsatte att köra ändå. Nu är han borta, så det löste sig.

Toppen