• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

LiFePO4 Köpte LifePO4 och inverter

Holen

HBK Medlem
Kommun
Leksand
HBK-Nr
38456
Medlemskap
2025
Var osäker om jag skulle köpa Renogy eller Creabest batteri och inverter men för mig blev det att välja bort Renogy.
Nu kan jag inte bedöma vilket fabrikat som är bäst men tiden får utvisa hur bra köp jag gjort. Grejorna ser välbyggda ut.
Men något som imponerade på mig är deras kundsupport, dom svarar inom någon timme och visar stort intresse för att man ska vara nöjd. Schenker strulade till det så jag fick vänta någon extradag på batteriet.
’Kundtjänst sökte info och skickade till mig och även ett telefonnummer här i Sverige där batteriet fanns.
Det är nu några veckor sedan jag beställde och har fått mina varor.
I morse så fick jag ett mail från Creabest kundtjänst där dom skriver att dom startar en vårrea nu med 15% rabatt.
Så för att jag inte ska känna mig besviken så betalar dom tillbaka den rabatten till mig.
Dom skickade också med ett kvitto att återbetalningen skett till min bank. Jag blev faktiskt imponerad av detta företag.
Hoppas att produkterna håller samma kvalitetsnivå, men jag känner mig rätt så trygg faktiskt.

Senast ändrad:
Toppen