• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

köpa tillbehör till husbilen

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Sv: köpa tillbehör till husbilen

TV antenn, Televés Digi Nova har Kjell & Company.
Dyr men mycket bra enligt massor med inlägg här, och dessutom nästan dubbelt så dyr ute på "Campingmarknaden".

TV, verkar senaste versionen av AnderssonTV på Netonnet vara ok. Finns både i 19" och 22" för 12V drift, med inbyggd DVD-spelare för runt 2000:-. Se till att det sitter senaste versionen av digital kanalväljare i den bara, så slipper du att ha en boxerbox bredvid.

Melamintallrikar och plastglas finns på Biltema och duger, men det kan ev. vara bättre med dyrare kvalitésaker från andra ställen.

Kolla på nätet, gärna i Tyskland på campingtillbehör så får du fingervisning om priser och har lättare att avgöra när vissa saker börjar att bli löjligt dyra på svenska marknaden.

Lycka till. M.v.h. JANKRO.

Kajbys

HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
713
Medlemskap
2025

Det finns som Jankro nämnde en hel del att finna i butiker som exv Biltema, Jula o Clas Olsson. Annars hittar man kanske mest hos många husvagns- /husbilsfirmor som oftast har en del av KAMA's utbud. Kamakatalogen finns även på nätet och är mycket omfattande.

F

F.d. 18017

Guest

Vi siktar på att handla muggar och tallrikar osv på IKEA, de som säljer KAMAs sortiment har vad jag sett samma prissättning som för båtbranchen. Vår bil som kommer i vår är barskrapad men jag tror även min plånbok kommer att va det efter köpet så det blir till att handla lite enklare saker för oss.

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040

Vår bil som kommer i vår är barskrapad men jag tror även min plånbok kommer .....
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Du menar alltså att bilen och din plånbok ligger i fullständig harmoni med varandra.....Vilken skön känsla det måste vara :D.

M.v.h. JANKRO.

F

F.d. 25270

Guest

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Du menar alltså att bilen och din plånbok ligger i fullständig harmoni med varandra.....Vilken skön känsla det måste vara :D.

M.v.h. JANKRO.

Det är som när man kommer hem från krogen och inte har ett enda öre kvar, är det inte konstigt att man tagit med sig så precis med pengar.
:santa-2-icon::santa-2-icon:
Mvh
Harry Hymer

F

F.d. 3297

Guest

Jo, Harry,
visst är DET märkligt?
Själv undviker jag att kvällstid bära kostym och
galoscher samtidigt.
Det brukar resultera i huvudvärk morgon därpå!
(allrahelst om jag vaknar med galoscherna på) :-(

F

F.d. 55374

Guest

Ett simpelt hjälpmedel är rattkula.Fantatisk bra på krokiga vägar och trånga utrymmen.

surtecruisers

FD HBK Medlem
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
4687
Medlemskap
2022

hej roligt med fler medl i ale ! välkommen ! ta tid på er o titta runt ! sen finns campia
ute i sisjön har en hel del utöver redan nämnda ! lycka till !:santa1:

Toppen