• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Köpa tillbehör frånTyskland

karwis

HBK Medlem
Kommun
Linköping
HBK-Nr
318
Medlemskap
2025
Hejsan och god fortsättning till alla!

Vi har tänkt att montera AC i bodelen i vår husbil. Det är ju inte speciellt billigt i Sverige men det är billigare i Tyskland. Vi har tänkt oss en Truma Saphir Vario.
Hur har ni gjort när ni har beställt tillbehör från Tyskland t ex betalning?
Det är ju ganska mycket pengar, 25-30000 kr, och att betala i förskott bär emot.

Kan ni rekommendera någon tillbehörs butik som har fungerat för er, det skulle kännas bättre.

Tack på förhand

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025
Sv: Köpa tillbehör frånTyskland

Enklast är att åka ner få monterat och betala! På detta sättet blir man ej blåst!

F

F.d. 50036

Guest
Sv: Köpa tillbehör frånTyskland

Prova denna länk

WoMoServ.de  

Har handlat där och det har fungerat mycket bra. Lite klurigt att beställa, du får titta i olika tyska grossisters kataloger ta beställningsnumnret och sedan klicka in det på Womoservs sida. Då kommer artikeln upp och då med deras pris som oftast är mycket lägre.

Skicka iväg beställningen och du får tillbaka en bekräftelse på belopp, frakt och hur du skall betala. Efter betalning brukar sakerna komma inom en vecka. Har du frågor går det bra att maila dem.

En gång avbröt jag en order efter att jag betalat in ett stort belopp men det var inga problem då heller pengarna kom tillbaka utan sura miner.

Det bästa brukar priset vara lycka till Torbjörn

Toppen