• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Köpa ny eller byta HB

skoogis

HBK Medlem
Inlägg
1.040
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026
Vore kul att veta hur många tänker byta sin husbil eller köpa ny i År 2009
Finns krisen hos oss Husbilsägare? ( vi bytta förra året )

Har ingen tänker köpa?

Tänker byta ?

Köpa ny?
 

Håkand

HBK Medlem
Inlägg
979
Kommun
Tidaholm
HBK-Nr
3312
Medlemskap
2024
Sv: Köpa ny eller byta HB

Vi tänker byta upp oss till en ny husbil eller 07 08 om vi får tillräckligt bra betalt för vår 04.

Lade just ut en annons på vår nuvarande husbil men vi får se hur lätt det är att sälja i finanskrisens tider
 

Mangan1

HBK Medlem
Inlägg
2.064
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2024
Sv: Köpa ny eller byta HB

Hej Skoogis.

Vi funderar på en större bil i år...
Bavarian vi har är jätte bra på alla sätt å' vis, men en 1-1,5m längre bil, med ytterligare större lastutrymme, skulle passa oss än bättre.:wink:



Håkand.
Om nu ni/vi m.fl. inte sitter på våra surt förtjänade pengar, utan faktiskt unnar oss det pengarna är till för, (spenderas) så lär snart ev. finanskris vara ett minne blott. :)

Mvh. Magnus
:music-icon:
 
F

F.d. 29809

Guest
Sv: Köpa ny eller byta HB

Vi har blivit fem i familjen i vinter och känner behov av att byta till större bil. Om vi inte kan få ett bra mellanpros får vår nuvarande funka ett år till.
 
F

F.d. 7222

Guest
Sv: Köpa ny eller byta HB

Hej Skoogis.
Vi bytte förra året (hösten -08) från 26 fots snipa till husbil. Det blev en Hobby T650 AK KSC -06a. Det är vår första husbil, så nu ser vi fram mot sommarens äventyr. Båten hade en nackdel den gungade och kunde gå på grund, det gör inte husbilar. Vi fick ju lägga en del emellan, men som du sa man lever bara en gång

Husbilshälsningar
Polaren
 
F

F.d. 9825

Guest
Sv: Köpa ny eller byta HB

hej har precis bytt vår Elnagh 59 till en Nordic 635 för jag ska bo i bilen hela vintern på jobb mvh anders
 
Toppen