• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Köpa Husbil i Tyskland!

F

F.d. 24310

Guest
Funderar på att köpa Husbil i Tyskland! Har inte en aning om de e klokt eller ej?
Vad man bör tänka på o alla avgifter de kostar att reg den i Sverige.
Tacksam för tips o råd eller om de finns bra tips på Husbils försäljare i Sverige:yes:
Tacksam för lite råd..
Mch: Christine

T

Teddi

Guest
Sv: Köpa Husbil i Tyskland!

ett jätteklokt tänkande på en beg..bil.har för mej att den måste ha rullat minst 600 mil för att slippa tullkostnader.allt annat är en jättebra affär.har själv skaffat min på de sättet.finns mycke pengar att tjäna.ja hade lite hjälp med detta.bet.10000 för detta.småpengar med tanke på egen förtjänst.finns sidor på internet med hjälp.annars finns en kontakt i göteborg. lycka till christine.

T

tompaline

Guest
Sv: Köpa Husbil i Tyskland!

Mycket att tjäna på i pengar vid import inte så svårt .Men lite får du ju jobba förståss.
Och kanske pengarna tillbaka när du säjler hemma inom rimlig tid.
Annars har du en jätte bra firma i Blekinge Husbilar i Pukavik som importerar
med bra priser.Har själv importerat samt även nu senast köpt från Husbilar i Pukavik.
Du kan även läsa Tidningen Husbil/Husvagn no1-2011 där finns tips.

Toppen