• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

köpa elcykel

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025
Sv: köpa elcykel

Jo jag köpte en Orion 20":are 24V, 200W står där på baknavet ( motorn) pris
4450kr ca. i fjol & efter lite modifiering med "Biltema" stänkskärmar till en billig peng & lite jobb!
Jo provade en bekants Damelcykel kommer inte ihåg märket visserligen lite fler lägen på både elen & växlingen 36V 250W Pris 12000kr ca:.
Bekanten var inte nöjd med körsträckan på en laddning ca: 4 mil.
Man kan frågas sej hur många x-stra batterier (ack heter det inom modellflyget) jag kan köpa för att komma upp till ca:12000 kr & hur många mil kan jag då tillryggalägga!? ( 12000-4500 Ca: = 7500 = ytterligare 3 ackar" = ytterligare Ca: 10 -12 mil "men " visst det väger & tar plats!!!)
Säkert någon som har åsikter på hur vi konsumenter skall agera för att hålla priserna på en rimlig nivå, för det mesta kommer väl från Kina hållet!?
Mvh

Toppen