• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Köpa begagnat.

F

F.d. 6334

Guest
Sv: Köpa begagnat.

Som EPetersson skriver, du ser det på transportstyrelsen när du söker på registreringsnummret där.

Roggan & Irene

FD HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
2996
Medlemskap
2022

Som EPetersson skriver, du ser det på transportstyrelsen när du söker på registreringsnummret där.

Jag kollade där och kunde inte se någon information om skulder där. Regbeviset har jag inte sett ännu då jag inte har träffat säljaren än. Jag är bara spekulant än så länge.

EPersson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
11890
Medlemskap
2025

Registreringsnummer: XXX 123 Fabrikat: FIAT DETHLEFFS XXXX Färg: Flerfärgad Fordonsslag: PB Fordonsår: 20XXFordonsslagsklass: II Identifieringsnummer: ZFA250XXXXXXX Typgodkännandenummer: XXXXX Typgodkännandedatum: XXXXX Senaste EU-regbevis del 1: XXXXXSenaste EU-regbevis del 2: XXXXXHandelsbeteckning: XXXXXXUpplysningar: Kredit
Så här ser det ut om bilen är "bunden" av en kredit.
Är det rent där är bilen säljbar utan att man behöver kolla med långivare.
XXX är naturligtvis andra tecken:)

Roggan & Irene

FD HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
2996
Medlemskap
2022

Registreringsnummer: XXX 123 Fabrikat: FIAT DETHLEFFS XXXX Färg: Flerfärgad Fordonsslag: PB Fordonsår: 20XXFordonsslagsklass: II Identifieringsnummer: ZFA250XXXXXXX Typgodkännandenummer: XXXXX Typgodkännandedatum: XXXXX Senaste EU-regbevis del 1: XXXXXSenaste EU-regbevis del 2: XXXXXHandelsbeteckning: XXXXXXUpplysningar: Kredit
Så här ser det ut om bilen är "bunden" av en kredit.
Är det rent där är bilen säljbar utan att man behöver kolla med långivare.
XXX är naturligtvis andra tecken:)

Perfekt, då vet jag. Den raden var blank så det verkar vara i sin ordning. Tack för svaret.

Toppen