• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Köp i Tyskland

Jarmo å Åsa

HBK Medlem
Kommun
Håbo
HBK-Nr
7588
Medlemskap
2025
Hej alla glada:spinny:

Nån som har handlat av denna försäljare söder om Nunberg?

HMC Holiday Mobil Cars Helga Siller e.K.

Tacksam för ev ris eller ros isf.

Jarmo

KJELL K

HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
1481
Medlemskap
2025
Sv: Köp i Tyskland

Hej.
Jag köpte 2008 en nästan ny Burstner av denna handlare, de var hela tiden vid köpet seriösa men när det gällde att få garantireparationer åtgärdade var det svårt för dem att finna lediga tider i deras verkstad.

Hälsningar
Kjell

Argos 747

HBK Medlem
Kommun
Vara
HBK-Nr
7399
Medlemskap
2025

Hej funderar också på ett inköp där av vilken anledning var det svårt att få tid i verkstad för de inte ville eller hade mycket att göra? Gick det pruta något på den firman? Kunde de hjälpa till med skyltar osv.

KJELL K

HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
1481
Medlemskap
2025

De ordnade allting med export skyltarna.
Att det var svårt med tider i deras verkstad kändes som en kombination av att de hade mycket att göra och att viljan då inte var 100%.
När det gäller prutning så tror jag det beror mycket på vilket objekt det gäller, jag själv upplevde det som svårprutat på den bil jag köpte.

Argos 747

HBK Medlem
Kommun
Vara
HBK-Nr
7399
Medlemskap
2025

Tack för svar ville bara höra också om du tog flyg till nurnberg om de hämtade de osv.

KJELL K

HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
1481
Medlemskap
2025

Nej de ville inte hämta vid flyget i Nurnberg, de erbjöd sig hämta vid tågstationen i Schwarzenbruck, så jag flyg med Ryan Air till Frankfurt och hyrde en bil där.

Toppen