• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kåseberga

F

F.d. 53133

Guest
Äntligen.....som Fylking sade....har vi "vildcampat" i Kåseberga hamn.
En fantastiskt trevlig weekend tillsamman med Crystal och kerstin65...
Långa trevliga pratstunder med fiskefolket som sliter för brödfödan med att släpa upp torsk från Östersjön. Lärde mig väldigt mycket om fiskekvoter och övriga EU bestämmelser och byråkratiska finesser.....
Lite färsk fisk med hem för ungefär en femtedel av vad fiskhandlaren tar för veckogammal torsk....
Ale Stenar har vi varit på.....klättrade praktiskt taget rakt upp i himmelen innan vi kom dit via en ganska lång strandpromenad.... ett nytt "pumprekord" för gamle Hansson med sina otränade 62,5 år....och Ahls fiskbutik var vi inne och shoppade hos.... eller framför allt njöt av dofterna!! Ett ställe som detta kommer vi garanterat att besöka fler gånger...
Jag hade en inbjudan tidigare via ett annat forum....ångrar djupt att jag avstod besöket vid det tillfället. Forumvän Michael Johansson....hade på gång en träff i Kåseberga....som jag kanske känner att jag var med att "sabba".....hoppas att någon gång få vara med att reparera detta misstag....Michael... under alla omständigheter, Kåseberga är en fantastisk
trevlig plats

Senast redigerad av en moderator:

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Kåseberga

Visst är det trevligt i Kåseberga. Synd att ni inte hörde av er, vi bor bara en mil därifrån. Vi hade kunnat bjuda på en kopp kaffe om ni passerat här. Men det blir förhoppningsvis fler gånger.

F

F.d. 53133

Guest

Jag ser denna invit som ett tillgodohavande!:yes::yes::yes:
Säkert kan vi återkomma i denna fråga:p:p:p

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Självklart! Ser fram emot att träffas öga mot öga efter alla skriftväxlingar. Det gäller bara att pricka in en helg när jag inte jobbar. Jag har ett åttaveckorsschema och jobbar tre helger under dessa åtta veckor.

Vi har parkerat bilen för gott kan man säga. Det skall åtgärdas en liten fuktskada innan vi säljer till våren. Annikka är skrockfull och vill inte utmana ödet genom att göra en tur innan den är såld. Sedan får vi vår nya bil i maj.

Toppen