• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Känner någon till?

F

F.d. 29756

Guest
Vi sålde vår bil 2009, tyckte det fick räcka då jag är 74 år och min kära 73.
Men vi har åter drabbats och längtar så efter Moseldalen, Tyrolen och vad som helst.
Våra barn verkar inte oroade.
Vi hade en Dethleffs och var mycket nöjda med denna.
Hos Uwe Gante Tyskland finns ett för oss okänt bilmärke ,Fiat Ducato SEA VMA640 till hyfsat pris tycker vi.
Vet någon något om detta bilmärke och modell och denna bilfirma?

Så ville vi sända tack och hälsningar till alla medlemmar och framför allt till de i ledningen.
Vi är inte vana att få så mycket för 100 skr.

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Känner någon till?

Härligt att ni vill åka husbil igen tyvärr har jag inte svar på er fråga. Men vill önska er många trevliga resor framöver. Håller tummarna för att ni hittar en HB som ni kan trivas med.
MVH Gunilla

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Om ni var nöjda med bilen ni hade tidigare och kan tänka er sådan igen så är mitt förslag att kolla regnummret via transportstyrelsen eller SMSa regnummret till 72503 så får du fram nuvarande ägare och kontakta honom om ni får köpa tillbaka den .
Då vet ni ju vad ni får .

F

F.d. 53018

Guest

Hei! Når bilen heter SEA og ikke Elnagh eller noen av de andre merkene SEA-konsernet produserer, tyder det på at bilen er produsert for en forhandler som selger den som sitt eget merke, f.eks. Palmowski i Tyskland. Min er også registrert som SEA i Norge. Regn med at den har samme kvalitet som f.eks. Elnagh. Mvh!

Toppen