• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Jungfruresa

F

F.d. 24280

Guest
Hejsan forumister!
Nu är det avklarat,min första resa med nya (för mig) åkdonet.Målet var Schleswig-Holstein och blev väldigt lyckad!Vädret var bra men lite kyligt på kvällarna.Inte trodde jag efter alla negativa skriverier om Trumavärmare i fackliga tidningar att värme skulle vara helt underbart och det utan fläkt.I alkoven var det så skönt och allt på 2 inställning.I husvagnen så var jag tvunget att ha både 6,7 och fläkt på nästan högsta och ändå inte så skönt.Det var i alla fall härliga dagar vid Kiel kanalen
Mvh/Zlatko

Bild 021.jpg

Bild 027.jpg

Senast redigerad av en moderator:

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025
Sv: Jungfruresa

Grattis till första resan som du verkar nöjd med.
Hoppas du får en skön premiärsommar med husbilen.
Vi åker midsommar mot Murter på ditt tips. Vi kanske ses där.

F

F.d. 4879

Guest

Kul Zubac att du/ni fick en lyckad semester med en "lite äldre" bil och tydligen utan bekymmer också. Vi ser också fram mot värmen nere på franska rivieran men tar den per flygmaskin istället, det blir tyvärr betydligt billigare. Vi satsar en vecka eller två på Öland i sommar senare med husbilen, Sveriges riviera!

F

F.d. 13050

Guest

Härligt Zubac och grattis...vi har ännu inte gjort vår jungfruresa..kanske blir till valborg!?

F

F.d. 15167

Guest

Grattis till en lyckad premiär, vi har inte fått hem vår bil ännu - den står på verkstad - stormskadad i januari :mad: . Förhoppningsvis kan vi ta vår "jungfruresa" för i år i mitten på maj. MVH miranda

Toppen