• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Julmarknad

Sten-Åke o Maisy

HBK Medlem
Kommun
Tidaholm
HBK-Nr
1130
Medlemskap
2025
I Tidaholm har vi Julmarknad Lördagen den 3 december. Då är centrumgatorna avstängda o det är en massa knallar o en hel del jippon. Museet är öppet plus smedjan.
Ett alternativ om ni inte vet var ni ska åka den helgen. Brukar inte vara några problem med parkeringsplatser över natten. Smedjegatan finns en stor plan parkeringsplats.
Ulvesborgs fotbollsplan har åxå parkering. Skolorna har parkeringar plus badhuset. Idrottshallarna. Stan är inte stor så det är gångavstånd till allt. Välkomna

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Julmarknad

Tack för det tipset kanske vi ska passa på att hälsa på hos Pappa & Astrid just den helgen, dom bor ju mitt i Tidaholm. Har vi tur så kanske vi träffar er också det var ju ett tag sen vi sågs på Hökensås camping.
MVH Gunilla
PS det beror lite på hur Rolf har tillfrisknat helt tills dess DS

brogu

HBK Medlem
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
3911
Medlemskap
2026
Sv: Julmarknad

Tack för tipset!
Kanske läge att hälsa på lilla Mamma på Smedjegatan.
Hon bor i "gamla verkstadsskolans matsal", numer omgjort till lägenheter. Vi brukar då stå på lägenheternas P-plats med utsikt över Tidan och min gamla skola.
Lite väl nära Bryggeriet kanske - om det är rajtan tajtan där.
Två minuters promenad till torget!
/Gunnar

Toppen