• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Julmarknad

Christer L

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
794
Medlemskap
2025
Sv: Julmarknad

Vi ses på lördag vid granen. Jag lovar att ha tomteluvan på mig.
Kanske vi kan åstadkomma lite varm glögg också.:santa-5-icon:
Ingela & Christer

Kommun
Danmark
HBK-Nr
788
Medlemskap
2024

har stor lyst til at komme, men denne helg står det på job lørdag
og julfejring med søstrene søndag
ha et herligt julmarked, dem der kommer der :santa1:
hilsen Marianne og Michael

Senast ändrad:

Sten-Åke o Maisy

HBK Medlem
Kommun
Tidaholm
HBK-Nr
1130
Medlemskap
2025

Eva Eastwood
kommer till
Tidaholms folketspark
på kvällen den 6 december
entré avg. 100:-

och

på Sagabion visar de

Vi hade i alla fall tur med vädret
igen
70kr

B

Båtis

Guest

Hej!
Var kan man stå i Tidaholm? Kan det finnas biljetter kvar till bion eller måste man beställa? Vi kommer nog under dagen i morgon lördag. Kanske vi ses, vi ska se till att ha glöggen varm.
:santa1: Maggan och Ingemar :ball-icon:

Sten-Åke o Maisy

HBK Medlem
Kommun
Tidaholm
HBK-Nr
1130
Medlemskap
2025

Tidaholms kommun tyckeer man ska stå på campingen inne i stan. Men personligen tycker jag att på Smedjegatan finns en bra lugn parkering som är på promenad avstånd in till centrum. Även Ulvesborgs fotbollsplans parkering är bra och nära till centrum. Vi har inga parkeringsavgifter i Tiddaholm.
Man brukar inte behöva boka några biljetter på bion. Den är så stor så alla brukar få plats.
Välkomna

B

Båtis

Guest

Hej!
Någon som är i Tidaholm? Vi har varit på julmarknaden, massor av knallar och mycket folk.Mycket bilar på parkeringarna också. Tyvärr dåligt väder med mycket dimma. Nu ska det bli lite mat sedan en tur på stan igen. Hoppas få se några fler HBKare.
:snow-icon: Maggan o Ingemar :swoon:

Sten-Åke o Maisy

HBK Medlem
Kommun
Tidaholm
HBK-Nr
1130
Medlemskap
2025

Vi var åxå på julmarknaden. Även Gun å Rolf och Lindelöfs. Vi tittade efter er men såg ingen husbil varken på Smedjegatan eller Ulvesborgs parkering. Hoppas ni inte missade Vulcan ön med Brandbilarna och gamla Tidaholmslastbilarna på museet

B

Båtis

Guest

Hej Sten-Åke o Maisy!
Vi har också åkt runt och tittat efter husbilar men inte sett en enda. Står nu bakom kyrkan vid en skola. Har även varit borta på vulkanön och smedjegatan. Tyckte det var närmare till biografen härifrån. Hoppas vi ses en annan gång.
Maggan

Toppen