• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Julens krumbukter

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021
Sv: Julens krumbukter

Och för oss som tycker om flickor finns ett antal nya överväldigande vackra röster att lyssna till, exempelvis Anna Netrebko och Elina Garanca, vilka båda SR och även SVT har låtit oss lyssna på flera gånger de senaste månaderna, förutom att det finns många klipp på Youtube, om man nu inte vill kosta på sig ett abonemang på "Met opera on demand" (pröva är gratis).

aake

aukja

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1870
Medlemskap
2025

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

Jag gillar mest Broccolin. syft Bocelli :)

broccoli-fights-cancer.jpg

Zero

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
3061
Medlemskap
2022

Fantastiskt att kunna bli en världsberömd operasångare som Andrea Bocelli är med en sådan uppförsbacke som att vara helt blind.
Åke

F

F.d. 25270

Guest

Och för oss som tycker om flickor finns ett antal nya överväldigande vackra röster att lyssna till, exempelvis Anna Netrebko och Elina Garanca, vilka båda SR och även SVT har låtit oss lyssna på flera gånger de senaste månaderna, förutom att det finns många klipp på Youtube, om man nu inte vill kosta på sig ett abonemang på "Met opera on demand" (pröva är gratis).

aake

Glöm heller inte det nya stjärnskottet Ida Falk Winland.
God fortsättning
Peter

Dethleffskvalite

HBK Medlem
Kommun
Lomma
HBK-Nr
1035
Medlemskap
2025

Låter lika illa allihop
Tacka vet jag Ac Dc
/Pelle

Julsånger och hårdrock, de e grejor. I denna länk så får jag med både jul och krumbukter. För er som inte gillar hårdrock, stå ut i 30 sekunder med stillbilden så kanske ni ändrar uppfattning. Gillar ni inte musiken så sänk volymen och gillar ni inte krumbukter så starta inte länken.
https://www.youtube.com/watch?v=13ZYdDoWX3w

F

F.d. 25270

Guest

Musik är trummor och gitarrer och kallas för rock helst 60,70 och 80 även en del 90 talare går bra, inte gaphalsar som låter som hungriga bebisar
/Pelle

Själv lyssnar jag gärna på lite tyngre rock, inte bara symfonisk- och operamusik.
Sen är det faktiskt så att det inte bara är "trummor och gitarrer" som är musik.

F

F.d. 53074

Guest

Kolla gärna upp Jonathan and Charlotte på Youtube. 17 respektive 16 år...

Kjell:)

F

F.d. 25270

Guest

Julsånger och hårdrock, de e grejor. I denna länk så får jag med både jul och krumbukter. För er som inte gillar hårdrock, stå ut i 30 sekunder med stillbilden så kanske ni ändrar uppfattning. Gillar ni inte musiken så sänk volymen och gillar ni inte krumbukter så starta inte länken.
https://www.youtube.com/watch?v=13ZYdDoWX3w

Otroligt enformig låt. Inte höjdes heller "julstämmningen" av allt bröst- och rövskakande. Sånginsatsen avstår jag mer än gärna från att kommentera.

God fortsättning / Peter

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026

Otroligt enformig låt. Inte höjdes heller "julstämmningen" av allt bröst- och rövskakande. Sånginsatsen avstår jag mer än gärna från att kommentera.

God fortsättning / Peter

smaken är som baken, tur vi alla har olika åsikter och vad tråkigt det skulle vara annars.

Ha en riktigt trevlig fortsättning

/Pelle

Toppen