• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Jul på Youtube

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028
Sv: Jul på Youtube

[youtube]Nvhqxzqy_bA[/youtube]

Ni som undrar hur jag har publicerat Youtube video ovan kan läsa nedan:
Gå upp i navigatorn och klipp ut hela länken. I mitt fall ser det ut så här: https://www.youtube.com/watch?v=Nvhqxzqy_bA

Nu tar du bort vissa saker och behåller vissa. Se hur jag gjorde det (tack Bredo)!:
börja med "[", kopiera mitt tecken eller hitta eget på din dator. På Mac:en är det option och "(" tangent.
sen skriver du "youtube"
och avslutar med "]"
kopierar in Nvhqxzqy_bA
ny hake och snedstreck "[/"
samt "youtube" igen
och avslutar med en hake till "]"

Sen är det färdigt! Tyvärr går inte att visa hela raden för då går videon igång igen. Tänk bara på röd text så lyckas du till sisst... Lycka till eller fråga mer, jag finns till här nere i värmen och ställer upp!
/Mariannes sämre halva :yes:

Senast ändrad:

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028
Sv: Jul på Youtube

En hälsning till Bredo med God Jul & Gott Nytt År även till alla andra fantastiska Danskar jag har mött under min levnadstid:
[youtube]pQRQMvuY6_E[/youtube]

(Det är inte att förglömma om att bland det bästa med Malmö är inte minst vår närhet till fantastiska grannar i Köpenhavn, Danmark)

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Toppen