• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Jul marknad Lybeck

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026
Är det fler som ska dit? Eller några som varit där? Kul att höra hur ni tyckte det var?
var parkerade ni då?

Vi åker den 4/12
Mvh
Skoogis
:santa1:

skogen

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
1361
Medlemskap
2025
Sv: Jul marknad Lybeck

Hej!
Vi hade tänkt att köra dit den 19/12, har ej planerat var det blir övernattning, så återkom gärna med lite info. om var ni övernattat.

Hälsningar Skogen.

B

Båtis

Guest

Hej!
Vi hade tänkt åka till Lübeck förra helgen, men det blev Rostock istället. Hade hört att man inte kan stå på den parkering som ligger vid kongresshallen nära centrum, därav bytet av stad. Vi hade också hört att Lübecks julmarknad inte var så stor. Rostock var verkligen en upplevelse både vad gäller julmarknaden och de två tivoliaktiviteter som fanns i vardera änden av gatan. Parkering och övernattning på hamnplanen, 5 min upp till centrum. Det är ca 20 mil från Puttgarden till Rostock. En resa vi inte ångrar.

:santa1::music-icon: Julhälsningar från Maggan o Ingemar

Senast redigerad av en moderator:

Cecilia & Kennet

HBK Medlem
Kommun
Hylte
HBK-Nr
1263
Medlemskap
2025

När vi var i Lübeck på julmarknaden för några år sen så träffa vi några lapplisor som sa att man fick övernatta på andra sidan gamla stan. Där finns en parkering som inte är speciellt åt personbilar. lika nära centrum
/Cecilia

Benny

HBK Medlem
Kommun
Orust
HBK-Nr
2539
Medlemskap
2025

Vi åker Torsdag kväll till Rostock vet ej var vi ska stå.

Toppen