Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Onsdagen den 25:e november, eller hur Anders?Vilken dag har ni tänkt er?
Jo, just nu ser det ledigt ut den 25:e nov. Meddela gärna var vi skall vara. Detta blir ju jubileum i PartilleOnsdagen den 25:e november, eller hur Anders?
Hoppas att du kan komma Margus.
Ha det, Anette och Robert
Jo, just nu ser det ledigt ut den 25:e nov. Meddela gärna var vi skall vara. Detta blir ju jubileum i Partille
//Margus
Hej,Anders B,!Va kul.
Då bokar jag så vi kan få ett långbord.Piccolo på Göteborgsvägen klockan 19:00 den 25/11..Hoppas det kommer några fler.
Hej,Anders B,!
Vi vill gärna komma med till Piccolo!
Anette och Claes
Partille
Går det att parkera i närheten en husbil ?
Då vill jag vara med!
Sven-Erik.J 1276
Jodu, Sven-Erik, det finns en stor parkering en liten bit bort vid Hemköp. Borde vara OK att parkera där.
//Margus
Piccolo var vår lunchkrog i ca 12 år, men nu har vi precis flyttat ca 30 mil åt sydost så vi får nog avstå denna gång.Roligt att vi blir några.Skriv in Er på träfflistan så jag kan se ungefär hur många vi blir.
Anders.B