• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Jubileum i Göteborg?

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2025
Hej på Er!
Ska vi inte träffas och fira 3-årsjubileum i Göteborg?Vi gjorde detta förra året,och kanske kunde upprepa?
Anders.B:yes:

robert

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
893
Medlemskap
2027
Sv: Jubileum i Göteborg?

Vi hänger gärna på men vi är lediga den kvällen och det vore kul att vara någon annanstans än på "jobbet" som vi ju var förra året!
Förslag på restaurang: Pasquale på skånegatan(mittemot Scandinavium), Svarta oliver på Kristinelundsgatan eller den lokala pizzerian i Sävedalen!???
Ha det bra så hörs vi, Robert och Anette, vi kan vara hemma hos oss också...

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2025

Hej igen!
Anette och jag är,för en gångs skull,lediga tillsammans så det skulle vara roligt att träffas.Lokala pizzan Piccolo eller något liknande passar utmärkt.Det behöver ju inte bli så märkvärdigt.Dessutom verkar det som det är Partillebor som kommer så då kan man gå eller ta bussen hem.Skriv en rad så kan jag boka.
Anders:yes:

robert

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
893
Medlemskap
2027

Taget Anders! Boka du bord, men kanske inte förrän 19-tiden om det är okej för er? Fast vi kanske ska avvakta om "göteborgarna" vill va med så får vi väl åka med trevliga västtrafik över kommungränsen till något hak inne i "stan"?!!
Ha det, Anette och Robert

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Kul att ni kommer att träffas i Göteborg också,

Lägg in den i Träfflistan så andra lätt hittar dit, för de flesta tittar där

Carina :)

robert

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
893
Medlemskap
2027

Piccolo Pub Göteborgsvägen 80 i Sävedalen.
Enklast att svänga in till Sävedalen i Partillemotet och hålla andra höger i första rondellen, vägarbete från andra hållet och Tillfällavägen är inte bättre den heller, åtminstone inte när man kommer med husbil!
Kul att vi blir några stycken, några fler Anette på ingång*ler*?
Ha det, Anette och Robert

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2025

Roligt att vi blir några.Skriv in Er på träfflistan så jag kan se ungefär hur många vi blir.
Anders.B

F

F.d. 52943

Guest

Roligt att vi blir några.Skriv in Er på träfflistan så jag kan se ungefär hur många vi blir.
Anders.B
Piccolo var vår lunchkrog i ca 12 år, men nu har vi precis flyttat ca 30 mil åt sydost så vi får nog avstå denna gång.

Det går alldeles utmärkt att parkera husbil vid hemköp. Man kan backa ut aktern över terass-kanten och stå med hjulen innanför markeringarna utan problem.

Där har jag stått många gånger när jag behövt ta husbilen till jobbet av olika skäl - vi hade vår firma i samma hus som Hemköp när det begav sig. Hälsa Partille!
:wub:

Toppen