• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

JR larmsservice o Fritidscenter Ängelholm.

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Hade inne min Dethleff för montage av solceller på JR larmcenter igår, och det blev lite Tv plock med. Säger bara kanon service o mycket trevligt bemötande. :):)
Idag var vagnen i Ängelholm på Fritidscenter för byte av lås (inbottsförsök) och det var samma super service där. Kanon säger jag. Och kommer att fortsätta o köra till Lindome o Ängelholm om det är något. :mcride:

Mangan1

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2025
Sv: JR larmsservice o Fritidscenter Ängelholm.

Fritidscenter Ängelholm har inte nyttjats, än... :wink:
JR i Lindome är enl. mig föredömliga & personliga i sitt bemötande o service!

Jag lägger till en till in din tråd kaj.p:
Codat i Fritsla, helt suverän service & bemötande!
Codat löste vårt 3-åriga problem ang. Truma6E pannan på ett exceptionellt bra sätt.

Finns säkert fler i VG/Hallands län som kan berömmas!
Kör lugnt & njut av HB livet. Mvh. Magnus

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029

Hmm Ringde Codat först eftersom det är närmst . Telfonsvarare som sa tala in det tel nr så ringer vi upp. Ingen ringde så då blev det Ängelholm.

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Hade inne min Dethleff för montage av solceller på JR larmcenter igår, och det blev lite Tv plock med. Säger bara kanon service o mycket trevligt bemötande. :):)
Idag var vagnen i Ängelholm på Fritidscenter för byte av lås (inbottsförsök) och det var samma super service där. Kanon säger jag. Och kommer att fortsätta o köra till Lindome o Ängelholm om det är något. :mcride:

Låter ju lovande eftersom vi ska dit på onsdag nästa vecka och få monterat solceller. :)

Mangan1

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2025

Tja... Vem f... litar på en tfn svarare? Det finns ju Tusen saker gällande en tf, svarare som kan O-fungera... :wub:
Du/Ni lät alltså bli att ringa vidare? Lyfta luren en gång till? ... Opppsss...

Orkar du/ni inte mer än så, då missade ni i Mitt tycke Riktigt Bra service!
Å andra sidan fungerade ju Ängelholm kanon, då e' de' bara att nyttja dem framöver.

Hmm Ringde Codat först eftersom det är närmst . Telfonsvarare som sa tala in det tel nr så ringer vi upp. Ingen ringde så då blev det Ängelholm.

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029

:D Är det inte så man fungerar om inte Nr 1 bryr sig så man Nr 2.
O i detta fall blev Nr 2 kanon. så jag tar de 6 milen längre.:)

BengtCassman

HBK Medlem
Kommun
Östhammar
HBK-Nr
2098
Medlemskap
2026

Då får även vi sälla oss till nöjda kunder hos J.R. Larmcenter som tog hand om vår nya husbil med monteringen av Parabol,Larm och Solcell på ett mycket profsigt sett.
Vilken toppen service!!:spinny:

Tack Micke !
Hemresan de 54 milen gick bra.

Bengt Cassman

Toppen