• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Josefssons husbilar i Landvetter

F

F.d. 13222

Guest
Är det någon som vet vad Josefssons i Landvetter tar för att byta en P11 nu?

F

F.d. 13222

Guest
Sv: Josefssons husbilar i Landvetter

Jag försökte, men det var efter stängningsdags så ingen svarade. Funderar på om jag ska anpassa min resa förbi Landvetter imorgon till efter 10 när de öppnar, eller om jag ska sikta in mig på ett billigare ställe (typ Rusta i Partille)...

Mangan1

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2025

Heja Rusta i Gbg... (men varför denna skillnad inom samma företag???)

I Borås tar Rusta 470:- Likaså i kalmar! :mad:

320 sista jag köpte i Landvetter, 3mån. sedan... Har de "sommar" priser nu; 350?...

F

F.d. 29908

Guest

Rusta är en riktig skum och rask företag, gör reklam om att dom är billigast på gasol i Sverige, men priserna varierar oerhört i landet på Rustabutiker. Tydligen motiverar man det med att det är den lokala konkurrenssituationen på en ort som styr priset. Men i Uppsala tar Rusta 395 kr för en fyllning av en PC10. Bojkotta Rusta och stöd hellre ngt företag med lokal förankring.

F

F.d. 13222

Guest

Idag kostade det 325 för en P11 i Landvetter. Jag ringde Rusta och frågade också, 290 i Partille och 375(!) i Jönköping...

Toppen