• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

JOINT X320

F

F.d. 13897

Guest
Hej, jag har för en månad sen köpt en husbil JOINT X320 hos "MOBILEN i Borås". Man kunde köpa ett lyxpaket till som jag gjorde. I annonsen stod att en 19" plattskärm tv och antenn, samt gaslarm ingick, och försäljaren sa samma sak när jag köpte husbilen. Men när jag hämtade husbilen sa försäljaren att han sagt fel...:mad: och att detta inte ingick.
Har nån sparat den annons från "blocket.se" angåande detta lyxpaket?
Och kan de som har köpt en sån joint x320 med lyxpaket hos "MOBILEN i Borås" kontakta mej? (dmy@luxmail.com).
En fraga till... är det normalt att när man använder AC-systemet, att det alltid går via den installerade DC/AC 1800W konverter, även när man ha 220V (extern) inkopplad?

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: JOINT X320

Du kan kanske kontakta Blocket och få en kopia på annonsen från dem. De har säkert loggfiler och arkivfiler med alla inlagda annonser. Förklarar du vad som hänt borde de hjälpa till.

F

F.d. 5106

Guest

Fy så vidrigt dåligt ? Säger jag fel när någon kund kommer och köper en ny bil av mig så är det jag som ser till att det blir som det var sagt, punkt/slut

Om du hittar annonsen, så kolla att det inte står underst " Reservation för felskrivning i text"

Hoppas att du får din utrustning monterad i allafall :)

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Jo jag har också läst dessa annonser om "lyxutrustadebilar" men har ju inget sparat , detta var dock förra året .

Fråga honom om inte hans rykte är mera värt detta .

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025

Vilken "fin" reklam denna firma får på detta forum med över 5000 presumtiva kunder.

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023

Om jag är spekulant på något på Blocket, gör jag en .pdf och sparar på datorn. Då kan jag gå tillbaka och kolla mot annonsen om det går till ett köp.
För att göra .pdf använder jag PDF995 som är ett gratisprogram och här finns instruktioner och hur man laddar ned: PDF 995: Så enkelt skapar du digitala dokument - PC för Alla
Calle

Toppen