• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Jippie!!!

Monaco

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
6560
Medlemskap
2025
Fick precis meddelande om att vi nu är två Monaco Dynastys i Skandinavien, nya vänner till oss från Norge har precis köpt en i England. KUL och ett stort grattis till Tor-Steinar och Anne.

Mangan1

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2025
Sv: Jippie!!!

Trevligt!

Lite annan info... Om nu inte en Dynasty så kunde det åtminstone blivit en Monaco till i Sverige... :wink:
Men den "Svenska" titten, köpet uteblev pga. såld i UK förra v. Men det är lugnt, det "Kömmer" fler...

Ha de´ Bäst i Västerås! :)

M

mikkis

Guest
Sv: Jippie!!!

hej

Angående det priset Stingray RV anonserar på sina husbilar, Så funderar jag varför samma husbil med samma bilder som stingray RV har i sverige och finns i England på en hemsida ( Fleetwood RV, Fleetwood Hire, Fleetwood Sales) som EJ är knuten till StingrayRV skiljer sig på 595 000 :-.

Mig veterligen så Är England med i EU så någon moms tillkommer ju inte på försäljningspriset i England vid svensk import vid beg, fordon

Personligen tycker jag att prisskillnaden på 595 000 SEK är för stor.
Nu miss unnar jag INGEN att tjäna pengar på sina affärer. men att frakta husbilen till sverige och göra den besiktnings/leveransklar är ju betydligt billigare.

Rätta mig gärna om jag har fel !!

Mikkis

Toppen