• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Jag träffade Stefan i Maja o Stefan i dag

F

F.d. 6238

Guest
på färjan till Hönö-Öckerö.

Telefonen ringde när jag stod på Färjan på väg till Hönö. Trots att jag inte ännu har fått upp våra Dekaler så kände Stefan igen vår bil.
(Han tänke antagligen att det kan ju bara vara en DÅRE som kör Husbil en sån dag i detta skitväder)

Tog upp telefonen och svarade å då kom det en KÄND röst: Tjäna, Läget? Han stod med sin bil snett bakom till höger. Jag kollade och gick ut och satte mig i hans bil. Det var en trevlig överraskning. Jag var på väg till Öa för att sy upp vårt "vintertäcke"och Stefan var på väg till något jobb.

Där ser man vad som kan hända när man minst anar.

Tack, Stefan för en trevlig pratstund.

Hls kurt.

Maja & Stefan

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
20896
Medlemskap
2025
Sv: Jag träffade Stefan i Maja o Stefan i dag

Hej Kurt!
Tack själv! JAg trodde attt du var ute och letade efter ett nytt "Kroksjön" först men sedan fick jag ju en förklaring varför du var ute i detta ruskväder. Viss var det trevligt eller hur. Kul med spontanträffar.
Må väl tills vi hörs eller ses igen.

F

F.d. 14038

Guest
Sv: Jag träffade Stefan i Maja o Stefan i dag

Det är väll sådant här som gör livet värt att leva och mycket trevligare att leva.

Tänk vad många sådana här spontanträffar det kan bli i Sommar när vi är ute och åker med våra fina dekaler på bilarna.

Hur kul som helst, man vet alldrig när man ska stötta på en likasinad medlem.

Nu står det 2-2 i Karlstad, tror vi tar detta .HA HA JAHA.

Toppen